« 1 2 »
Autor Zpráva
Sencero
Profil *
Moderátor DoubleThink: Přesunuto ze zaniklé kategorie Flash všeobecně.

Ahoj chtěl bych se zeptat jestli někdo dělá ve flashy stránky jestli by mi dal link po případě poradil protože jsem uplný začátečník s flashem :) předem děkuji za odpověd.
Nox_lbc
Profil
na stránky je HTML ne Flash ...
Sencero
Profil *
diky za odpoved ale vcem delate weby a co delate napriklad v Flashy :)?
koudi
Profil
diky za odpoved ale vcem delate weby a co delate napriklad v Flashy :)?
Stránky v html a ve flashi nic.
stribny
Profil
To je dobrý, pan Sencero má Flash a neví co s ním :)

Takže třeba hry, banery, přehrávače audio video apodobně.

Na stránky HTML + CSS + JavaScript
Sencero
Profil *
Hele ,nejsem žádnej Pan Sencero ,ale akroat můj kámoš v tom děla nadupany weby.
Timy
Profil
Sencero
Můj první (a poslední) flashový výtvor :o)) http://sweb.cz/kuraartco/index.html

Jinak weby o flashi - http://havrlant.net/flash/ a http://flash.jakpsatweb.cz/
Sencero
Profil *
diky moc
Nox_lbc
Profil
>> ale akroat můj kámoš v tom děla nadupany weby

zjevně profesionál ;-) Zeptej se ho na přístupnost, SEO .. díky moc ;-)
Sencero
Profil *
JJ dělá vtom už 6 let ja vim neni to mco ale on se tomu věnuije fakt hodně ok zeptam ještě kdybych vědel co toje? :D:D:D:D
G.M.Kenny
Profil *
Dělám celý web ve Flash a SEO vyřeším po svém "co není může jednou býti"...sem asi blazen "(-Oo)
Blade
Profil
>Nox_lbc
A který kámoš dělá ty nadupané weby? Já dělám ve flashi cca 4 měsíce a teď jsem vytvořil stránky pro náš klan Antifren -------> www.antifren.wz.cz
L.R.
Profil *
JO já jo a docela úspěšně Odkaz
kocour
Profil *
Sencero, tdy je link na muj vytvor odkaz tak se jukni a treba tam najes inspiraci...
At se ti dari
Anonymní
Profil *
http://darkmessiahgame.uk.ubi.com/
XXX
Profil *