Autor Zpráva
bobika
Profil
Ahoj
Jak mám udělat aby se sipka hejbala jako ve Worm 3D ?
Díky
FlashManiac
Profil
no nevim jaka tam sipka je ale predpokladam, ze bude treba si udelat MC a ten pak patricne naanimovat nic vic
bobika
Profil
je to tam udelaný tak, že je tam takhle jakoby šípka:(doopravdy barevná)
takhle asi nejak:
l
l l
l l
llllll
l l
l l
a já chci, že když pojedu ted dolů, tak to se otočí, a bude to vypadat takhle:

l l
l l
lllllllll
l l
l l
l
ale ne že se otočí o 180 stupnů, ale proste o 5 a zase 5 aby to vypadalo, jakože se otáčí (rotation)
shamania
Profil
bobika
ukládej a porovnávej souřadnice myši.. Třeba když původní y je pět a ty pojedeš nahoru, tak nové y bude menší, takže podmínka if nové y je menší než původní - otoč kursor :)
bobika
Profil
trochu upresnit
shamania
Profil
Porovnávat souřadnice "původní" a "nové" jak pro osu y, tak pro osu x. Nevim co víc na tom vysvětlovat :) BTW: tohle řešení mě napadlo tady z fleku možná přijde někdo s něčím lepším, ale zdá se mi, že by to mělo fungovat.. asi to dneska vyzkoušim a hodim na svůj web :) kdyžtak ti pak můžu pastnout celej kód :)

Změněno: Tak už jsem to udělal.. v podstatě to funguje, ale chybí tomu určitý "smooth" :) Prewiev


onClipEvent (load) {
Mouse.hide();
startDrag(this, true);
}
onClipEvent(enterFrame){
px = _root._xmouse;
py = _root._ymouse;
}
onClipEvent (mouseMove) {
if (_root._xmouse < px and _root._ymouse < py){
this._rotation = -45;
}else if(_root._xmouse < px and _root._ymouse > py){
this._rotation = -135;
}else if(_root._xmouse > px and _root._ymouse < py){
this._rotation = 45;
}else if(_root._xmouse > px and _root._ymouse > py){
this._rotation = 135;
}
updateAfterEvent();
}
bobika
Profil
díky, už jsem nasel i lepší :)
jestli ho chces tak je to z Worms3D
http://rapidshare.de/files/36704345/Worms3DArrow.fla.html
bobika
Profil
stačí dat jen tlacítko Free
shamania
Profil
Hmm.. to vypadá líp, to už má i ten "smooth" efekt :) ale je to složitý.. ovšem když se to zkopíruje :)
bobika
Profil
jj
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0