Autor Zpráva
scrape
Profil *
Sorry,ze zasa otravujem,ale trapim sa so spravenim tlacitka "off" na
ktore ked kliknem prestane hrat hudba,ktora sa automaticky spusti zo strankou.
Dakujem a poprosil by som podrobnejsiu radu,lebo s flashom zacinam robit iba nedavno.
bobika
Profil
on (release) {
allSound.stop();
}
myslím že takhle nejak.
scrape
Profil *
dik ale dako mi to nefunguje,vypise mi error,
neviem co robim zle,vytvorim si novu vrstvu,potom novy button ktory do nej vlozim,
a do action napisem to co si mi poradil a stale to nejde,prorad prosim
bobika
Profil
takhle:

on (release) {
stopAllSounds();
}

a nebo

on (click) {
stopAllSounds();
}
scrape
Profil *
Dik pomohlo,a keby si bol taky dobry a napisal mi aj to iste na button "on",
bolo by to super
FlashManiac
Profil
no zalezi zase na tom esli chces aby ta hudba hrala od toho mista kde prestala..nebo ti staci kdyz bude hrat od zacatku..
pokud od zacatku tak staci
zvuk.start(0,0);

pokud chces aby od tho mista kde prestala..tak musis zaroven s tim jak zacne hrat spustit nejaky casovac a pak napises
zvuk.start(hodnotaCasovace,0);

ale musis si presne naprogramovat ten casovac pomoci getTimer();
scrape
Profil *
sorry ale ja robim s flashom zatial tyzden,
ten prvy button "off" mi funguje,
ale ten"on"mi nie a nie ist,staci mi ked pojde pesnicka odznova,
a neviem co do neho treba napisat skusal som aj:

on (release) {
startAllSounds();
}
nefunguje v com je chyba poradte...
shamania
Profil
scrape
tutoriálek na tohle téma, jinak se něco podobnýho nedávno řešilo tady
bobika
Profil
on (release) {
playAllSounds();
}
mozna
bobika
Profil
shamania
ale když v tom tutorialku dvakrát kliknu (nebo treba 5 krát) tak se spustí 2x ta hudba.
Dá se tomu zabránit ?
scrape
Profil *
on (release) {
playAllSounds();
}

mne dako nefunguje,poradi este dakto...
shamania
Profil
bobika
já to vyřešil tak, že jsem si do tlačítka play dal ještě "proměná = spuštěno" a na tlačítku pro vypnutí samozřejmě "proměná = zastaveno" a pak to ošetříš podmínkou
Anonymní
Profil *
takze asi bude nutne prilozit presz navod..
al potrebuju vedet jakym zpusobem ten zvuk importujes do flashe a jak ho prehravas..
proste mi rekni co vsehno delas s tim zvukem abys ho prehral...
pak ti budu moct poradit presne


btw.playAllSounds(); je pekna blbost|:D prece pokud chces prehrat zvuk potrebujes specifikovat ktery..ne?:D si predstav ze bzs mel 1000 zvuku a vsechnz se prehraly naraz..jedno by se ti sesypal PC a i kdyby ne tak to co bys slysel by asi tvemu uchu moc nelahodilo
bobika
Profil
já si vetsinou dávám ale zvuky na frame :)
shamania
Profil
Prosim vás co blázníte.. dyt v tom tutoriálu co jsem vložil je to popsaný výborně.. akurát tam neni to jak zabránit vícenásobnému spuštění, ale to vyřeší jednoduchá podmínka jak už jsem se o ní taky zmínil
2 scrape:vykašli se na playAllsounds, to je fakt blbost, protože časem budeš chtít určitě možnost přepínat skladby :) a tam by to nešlo :)
scrape
Profil *
Anonymní

Teraz som to robil podla toho tutorialu,
a aj tak mi funguje iba tlacitko "off",
neviem vcom je chyba,ale robil som to asi takto,do prveho framu som napisal:
var snd = new Sound();
snd.attachSound("mysound");
A do buttonu "on" toto:
on(release)
{
_root.snd.start(0, 10);
}
tak ja uz fakt neviem...
Anonymní
Profil *
no takze ti dam navod jak to udelat.. moznost je takova ze to kopes do knihovny(ten zvuk)

do knihovny flashe si naimportujes zvuk.
pak na nej v knihovne kleones pravym a das Linkage
vyskoci ti okno a ty si tam napises jmeno pod jakym ho budes volat..pro ted si zvolime treba "zvuk"
pak este zatrhnes Export in the first frame

pak das jen na korenovou casovou osu tenhle kod:
var kontrola:Boolean=false;
var snd = new Sound();
snd.attachSound("zvuk");//promenne typu Sound prirazujes zvuk z knihovny

pak pridej:
tlacitko_btn.onRelease=function(){
if(kontrola==false){
snd.start(0,0);
kontrola=true;
}else{
snd.stop();
kontrola=false;
}
}

a toto je zakladni kod ktery ti musi fungovat pokud dodrzis ty pokyny co jsem ti napsal vyse...;)
FlashManiac
Profil
scrape
no takze ti dam navod jak to udelat.. moznost je takova ze to kopes do knihovny(ten zvuk)

do knihovny flashe si naimportujes zvuk.(Ctrl+R)
pak na nej v knihovne klepnes pravym a das Linkage
vyskoci ti okno a ty si tam napises jmeno pod jakym ho budes volat v kodu..pro ted si zvolime treba "zvuk"(pokud bys to pole pro jmeno nemel aktivni tak vy tam melo byt zatrzitko Export for AS)
pak este zatrhnes Export in the first frame

pak das jen na korenovou casovou osu tenhle kod:
var kontrola:Boolean=false;
var snd = new Sound();
snd.attachSound("zvuk");//promenne typu Sound prirazujes zvuk z knihovny

pak vytvor talcitko a nazvi ho tlacitko_btn a zase na hlavni casovou osu pridej:
tlacitko_btn.onRelease=function(){
if(kontrola==false){
snd.start(0,0);
kontrola=true;
}else{
snd.stop();
kontrola=false;
}
}

a toto je zakladni kod ktery ti musi fungovat pokud dodrzis ty pokyny co jsem ti napsal vyse...;)
scrape
Profil *
Konecne to mam,oplatilo sa nevzdavat to,
dakujem!...
FlashManiac
Profil
jj neni zac..jsemrad kdyz muzu pomoct..
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0