Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
scrape Profil * |
#1 · Zasláno: 12. 10. 2006, 11:47:31
Sorry,ze zasa otravujem,ale trapim sa so spravenim tlacitka "off" na
ktore ked kliknem prestane hrat hudba,ktora sa automaticky spusti zo strankou. Dakujem a poprosil by som podrobnejsiu radu,lebo s flashom zacinam robit iba nedavno. |
||
bobika Profil |
#2 · Zasláno: 12. 10. 2006, 14:10:08
on (release) {
allSound.stop(); } myslím že takhle nejak. |
||
scrape Profil * |
#3 · Zasláno: 12. 10. 2006, 14:54:03
dik ale dako mi to nefunguje,vypise mi error,
neviem co robim zle,vytvorim si novu vrstvu,potom novy button ktory do nej vlozim, a do action napisem to co si mi poradil a stale to nejde,prorad prosim |
||
bobika Profil |
#4 · Zasláno: 12. 10. 2006, 17:55:19
takhle:
on (release) { stopAllSounds(); } a nebo on (click) { stopAllSounds(); } |
||
scrape Profil * |
#5 · Zasláno: 12. 10. 2006, 22:41:49
Dik pomohlo,a keby si bol taky dobry a napisal mi aj to iste na button "on",
bolo by to super |
||
FlashManiac Profil |
#6 · Zasláno: 13. 10. 2006, 11:37:46
no zalezi zase na tom esli chces aby ta hudba hrala od toho mista kde prestala..nebo ti staci kdyz bude hrat od zacatku..
pokud od zacatku tak staci zvuk.start(0,0); pokud chces aby od tho mista kde prestala..tak musis zaroven s tim jak zacne hrat spustit nejaky casovac a pak napises zvuk.start(hodnotaCasovace,0); ale musis si presne naprogramovat ten casovac pomoci getTimer(); |
||
scrape Profil * |
#7 · Zasláno: 13. 10. 2006, 16:01:41
sorry ale ja robim s flashom zatial tyzden,
ten prvy button "off" mi funguje, ale ten"on"mi nie a nie ist,staci mi ked pojde pesnicka odznova, a neviem co do neho treba napisat skusal som aj: on (release) { startAllSounds(); } nefunguje v com je chyba poradte... |
||
shamania Profil |
#8 · Zasláno: 13. 10. 2006, 17:47:17 · Upravil/a: shamania
|
||
bobika Profil |
#9 · Zasláno: 13. 10. 2006, 19:22:11
on (release) {
playAllSounds(); } mozna |
||
bobika Profil |
#10 · Zasláno: 13. 10. 2006, 19:25:05
shamania
ale když v tom tutorialku dvakrát kliknu (nebo treba 5 krát) tak se spustí 2x ta hudba. Dá se tomu zabránit ? |
||
scrape Profil * |
#11 · Zasláno: 13. 10. 2006, 22:45:35
on (release) {
playAllSounds(); } mne dako nefunguje,poradi este dakto... |
||
shamania Profil |
#12 · Zasláno: 13. 10. 2006, 23:51:12
bobika
já to vyřešil tak, že jsem si do tlačítka play dal ještě "proměná = spuštěno" a na tlačítku pro vypnutí samozřejmě "proměná = zastaveno" a pak to ošetříš podmínkou |
||
Anonymní Profil * |
#13 · Zasláno: 14. 10. 2006, 08:42:02
takze asi bude nutne prilozit presz navod..
al potrebuju vedet jakym zpusobem ten zvuk importujes do flashe a jak ho prehravas.. proste mi rekni co vsehno delas s tim zvukem abys ho prehral... pak ti budu moct poradit presne btw.playAllSounds(); je pekna blbost|:D prece pokud chces prehrat zvuk potrebujes specifikovat ktery..ne?:D si predstav ze bzs mel 1000 zvuku a vsechnz se prehraly naraz..jedno by se ti sesypal PC a i kdyby ne tak to co bys slysel by asi tvemu uchu moc nelahodilo |
||
bobika Profil |
#14 · Zasláno: 14. 10. 2006, 09:02:30
já si vetsinou dávám ale zvuky na frame :)
|
||
shamania Profil |
#15 · Zasláno: 14. 10. 2006, 10:40:33
Prosim vás co blázníte.. dyt v tom tutoriálu co jsem vložil je to popsaný výborně.. akurát tam neni to jak zabránit vícenásobnému spuštění, ale to vyřeší jednoduchá podmínka jak už jsem se o ní taky zmínil
2 scrape:vykašli se na playAllsounds, to je fakt blbost, protože časem budeš chtít určitě možnost přepínat skladby :) a tam by to nešlo :) |
||
scrape Profil * |
#16 · Zasláno: 14. 10. 2006, 12:08:26
Anonymní
Teraz som to robil podla toho tutorialu, a aj tak mi funguje iba tlacitko "off", neviem vcom je chyba,ale robil som to asi takto,do prveho framu som napisal: var snd = new Sound(); snd.attachSound("mysound"); A do buttonu "on" toto: on(release) { _root.snd.start(0, 10); } tak ja uz fakt neviem... |
||
Anonymní Profil * |
#17 · Zasláno: 14. 10. 2006, 16:29:33
no takze ti dam navod jak to udelat.. moznost je takova ze to kopes do knihovny(ten zvuk)
do knihovny flashe si naimportujes zvuk. pak na nej v knihovne kleones pravym a das Linkage vyskoci ti okno a ty si tam napises jmeno pod jakym ho budes volat..pro ted si zvolime treba "zvuk" pak este zatrhnes Export in the first frame pak das jen na korenovou casovou osu tenhle kod: var kontrola:Boolean=false; var snd = new Sound(); snd.attachSound("zvuk");//promenne typu Sound prirazujes zvuk z knihovny pak pridej: tlacitko_btn.onRelease=function(){ if(kontrola==false){ snd.start(0,0); kontrola=true; }else{ snd.stop(); kontrola=false; } } a toto je zakladni kod ktery ti musi fungovat pokud dodrzis ty pokyny co jsem ti napsal vyse...;) |
||
FlashManiac Profil |
#18 · Zasláno: 14. 10. 2006, 16:33:12
scrape
no takze ti dam navod jak to udelat.. moznost je takova ze to kopes do knihovny(ten zvuk) do knihovny flashe si naimportujes zvuk.(Ctrl+R) pak na nej v knihovne klepnes pravym a das Linkage vyskoci ti okno a ty si tam napises jmeno pod jakym ho budes volat v kodu..pro ted si zvolime treba "zvuk"(pokud bys to pole pro jmeno nemel aktivni tak vy tam melo byt zatrzitko Export for AS) pak este zatrhnes Export in the first frame pak das jen na korenovou casovou osu tenhle kod: var kontrola:Boolean=false; var snd = new Sound(); snd.attachSound("zvuk");//promenne typu Sound prirazujes zvuk z knihovny pak vytvor talcitko a nazvi ho tlacitko_btn a zase na hlavni casovou osu pridej: tlacitko_btn.onRelease=function(){ if(kontrola==false){ snd.start(0,0); kontrola=true; }else{ snd.stop(); kontrola=false; } } a toto je zakladni kod ktery ti musi fungovat pokud dodrzis ty pokyny co jsem ti napsal vyse...;) |
||
scrape Profil * |
#19 · Zasláno: 14. 10. 2006, 16:38:38
Konecne to mam,oplatilo sa nevzdavat to,
dakujem!... |
||
FlashManiac Profil |
#20 · Zasláno: 15. 10. 2006, 00:35:21
jj neni zac..jsemrad kdyz muzu pomoct..
|
||
Časová prodleva: 18 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0