Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Anonymní Profil * |
#1 · Zasláno: 26. 10. 2006, 17:58:39
Ahoj
Mám tlacítko, 1 Input text, 1 dynamic text A chci když do inputu napíšu text který bude obsahovat tohle: **A** např. Už to jede **A** tak aby v dynamic textu se místo **A** objevil obrázek swf který se jmenuje A a je ve stejné složce Díky |
||
Anonymní Profil * |
#2 · Zasláno: 26. 10. 2006, 17:59:31
ale po zmáčknutí tlacítka !
|
||
shamania Profil |
#3 · Zasláno: 26. 10. 2006, 22:58:18
Takže.. budeš muset použít regulérní výrazy, které ti nahradí požadovaný text na požadovaný jiný text.. ve tvém případě převod z **A** třeba na < img src='A.swf' />.
|
||
XXX Profil * |
#4 · Zasláno: 27. 10. 2006, 08:34:57
Vidím, ze se asi jedna o smajliky :)) Doporučuju, misto toho dynamic textu urcite pouzit movieClip! v nem si vytvor dynamicke textove pole a za nej budes nacitat ten obrazek ;-) K tomu prevodu tech "zkratek" na nazvy: Pouzij napr dvojrozmerne pole ve tvaru napr:
var poleSmajlici:Array = new Array(("**A**", "usmev.swf") , ("**b**", "mraceni.swf") , .... ); potom si do funkce onRelease tlacitka vytvoris funkci, ktera ti bude z textoveho retezce v input textu zjistovat, ktery z retezcu se tam vyskytuje, najdes si ho v poli a jemu odpovidajici nazev swf nactes do movieClipu za dynamicke textove pole ;-) |
||
Anonymní Profil * |
#5 · Zasláno: 28. 10. 2006, 16:09:48
a jak mám vytvořit to rozeznání z retezce ?
umím akorát že když v inputu je treba AHOJ tak se neco rozjede ale aby to rozeznalo z textu treba: asasdadadaAHOJdsfcsdd to neumím |
||
XXX Profil * |
#6 · Zasláno: 28. 10. 2006, 17:02:17
zkus si v helpu prostudovat metody substr, a ostatni pro praci s textovými retezci ;-)
|
||
Anonymní Profil * |
#7 · Zasláno: 28. 10. 2006, 17:03:24
hm
|
||
Anonymní Profil * |
#8 · Zasláno: 28. 10. 2006, 17:04:51
díky
|
||
XXX Profil * |
#9 · Zasláno: 28. 10. 2006, 18:50:30
ted nevim, jestli to diky je ironie, coz je pravdepodobnejsi, nebo uz si na to prisel... ;-)
|
||
XXX Profil * |
#10 · Zasláno: 28. 10. 2006, 19:12:02
var vstupniText:String = "asasdadadaAHOJdsfcsdd"; //tady misto konkretniho textu das obsah inputu: neco_txt.text
var poziceAhoj:Number; var textPred:String; var textZa:String; var koncovyText:String; for(var i:Number = 0;i<= vstupniText.length;i++){ if(vstupniText.substr(i,4) == "AHOJ"){ poziceAhoj = i; textPred = vstupniText.substr(0,i); textZa = vstupniText.substr(i+4,vstupniText.length - (i+4)); koncovyText = textPred + " :-D " + textZa; } } tady mas vyresene, jak ziskat konkretni text z retezce.. ted si musim vytvorit to pole, jak jsem psal vyse a testovat to pro vsechny jeho prvky ;-) |
||
Anonymní Profil * |
#11 · Zasláno: 29. 10. 2006, 10:28:05
díky moc
ale co když do toho inputu píšu ?? tam přece nemohu dat var vstupniText:String = "asasdadadaAHOJdsfcsdd"; |
||
Anonymní Profil * |
#12 · Zasláno: 29. 10. 2006, 10:33:01
mohl by mi někdo prosím vytvořit příklad a poslat na flashpro@centrum.cz ??
Díky |
||
XXX Profil * |
#13 · Zasláno: 29. 10. 2006, 11:46:31
tady to mas - na plose musis mit vytvorene vstupni textove pole(input) pojmenovane v panelu vlastnosti textInput_txt , pak dalsi textove pole - musi byt nastaveno jako Dynamic a pojmenovane jako vyslednyText_txt a nakonec jedno tlacitko - lepe receno v mojem pripade movieClip, pomenovany v panelu vlastnosti potvrd_mc ... to vsechno v prnim snimku hlavni casove osy. ve stejnem snimku si vytvor dalsi vsrtvu, pojmenuj actions a do prvniho snimku dej tenhle script:
var poziceAhoj:Number; var textPred:String; var textZa:String; var koncovyText:String = ""; potvrd_mc.onRelease = function() { var vstupniText:String = textInput_txt.text; koncovyText = vstupniText; for (var i:Number = 0; i<=vstupniText.length; i++) { if (vstupniText.substr(i, 4) == "AHOJ") { poziceAhoj = i; textPred = vstupniText.substr(0, i); textZa = vstupniText.substr(i+4, vstupniText.length-(i+4)); koncovyText = textPred+" :-D "+textZa; } } vyslednyText_txt.text = koncovyText; }; tot vse... ;-) |
||
Anonymní Profil * |
#14 · Zasláno: 29. 10. 2006, 11:49:11
díky moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc
:) |
||
Anonymní Profil * |
#15 · Zasláno: 29. 10. 2006, 13:48:00
a sakra, bud jsem tak blbej nebo to máš špatně :(
porad mi to nejde,ani po porádným vysvetleni... moc bych byl rád kdybys mi to poslal vytvořený na flashpro@centrum.cz prosím Díky |
||
XXX Profil |
#16 · Zasláno: 29. 10. 2006, 15:05:47
ale ja uz ti to davno poslal ;-) a funguje to ;-)
|
||
XXX Profil |
#17 · Zasláno: 29. 10. 2006, 15:09:21
tak vidim,ze jsem ti poradil hned 2x :-)) viz gotoAndPlay(1) :))
|
||
Anonymní Profil * |
#18 · Zasláno: 29. 10. 2006, 15:14:30
díky moc za vsechno....
ten cos poslal tak je funkční. ;) |
||
XXX Profil |
#19 · Zasláno: 29. 10. 2006, 15:18:38
no jediny problem si mohl mit v tom,ze si nemel spravne pomenovane textove pole a tlacitko... musi se shodovat nazev v panelu vlastnosti a v kodu. nestaci to mit pojmenovane v knihovne, musis to pokazde znova pojmenovat znova i v panelu vlastnosti - (Properties - instanceName)
|
||
Anonymní Profil * |
#20 · Zasláno: 29. 10. 2006, 18:53:33
jasne
|
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0