Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
mattisse Profil * |
#1 · Zasláno: 29. 12. 2006, 17:39:14
Moderátor DoubleThink: Přesunuto ze zaniklé kategorie Flash všeobecně. Existuje nějakej coder pro převod actionscriptu 1.0 do actionscriptu 2.0??? Nebo někde kompletně popsané změny? Díky |
||
quinux Profil |
#2 · Zasláno: 29. 12. 2006, 17:46:55
mattisse
Změny by měly být popsané na webu výrobce www.adobe.com a jestli existuje i nějaký convertor to nevím, ale zkus strejdu www.google.cz :) |
||
XXX Profil |
#3 · Zasláno: 29. 12. 2006, 22:24:55
Neni tam moc zmen. Hlavni zmenou je striktni typovani promennych - pri vytvoreni kazde nove promene bys mel urcit i jeji typ. Dalsi zasadni veci je, ze AS je "Case Sensitive", tzn. ze rozlisuje velke a male pismena, takze promena "Cislo" a "cislo" jsou dve ruzne promenne. Ted me z hlavy toho vic nenapada, ale tohle jsou kazdopadne ty nejzasadnejsi zmeny, takze predelej tohle a mozna bude vsechno OK ;)
|
||
DoubleThink Profil * |
#4 · Zasláno: 29. 12. 2006, 22:43:17
striktni typovani promennych
Typování v AS2 bych rozhodně nenazýval striktním. V každém případě je ActionScript (až na tu case sensitivitu) zpětně kompatibilní - jakýkoliv převod je bezpředmětný. Velkým rozdílem AS2 je zavržení starých funkcí a převedení většiny rutin do objektů. Pochybuji, že by nějaký "převodník" toto dokázal obstarat. |
||
XXX Profil |
#5 · Zasláno: 29. 12. 2006, 23:15:22
DoubleThink
Typování v AS2 bych rozhodně nenazýval striktním. To bys mel, protoze to tak je ;) Uvadi to primo Macromedia. v AS 1 staci promenne definovat pouze slovem var a nazvem, v AS 2 bys mel urcit i datovy typ. Predevsim proto je AS 2 nekolikanasobne rychlejsi, protoze je predem dan typ a nemusi se dodatecne zjistovat ;) |
||
XXX Profil |
#6 · Zasláno: 29. 12. 2006, 23:18:09
Jo dalsim velkym rozdilem je prace s tridami. V AS 2 se k definici tridy pouziva jako v Jave klicove slovo "class", zatimco v AS 1 se trida definuje jako funkce s parametry a tem se pak pridavaji vlastnosti...
|
||
DoubleThink Profil * |
#7 · Zasláno: 29. 12. 2006, 23:49:14
To bys mel, protoze to tak je ;) Uvadi to primo Macromedia.
Co uvádí Macromedia potažmo Adobe, je mi úplně šumák. To, že můžeš definovat typ elementu je sice o 20% víc cool, ale přesto se Flash vůbec nerozpakuje datový typ "za jízdy" měnit, takže je v tom akorát maglajs. Nicméně tohle je věc, která mí nevadí - rozhodně bych se ale obešel bez toho, aby si Flash pletl vlastnosti s proměnnými v dot syntaxi - což se teď děje. Takže když slyším o strikním typování, reaguju poněkud podrážděně ;) Taky bych uvítal větší konzistenci ohledně metod. To, že rozbíjení řetězce do pole je řešeno ne funkcí, ale metodou, je sice hrozně fajn, ale mohlo by to třeba fungovat u všech objektů - a ne jenom u některých. Ohledně "class" zápisu objektů - tato syntaxe se týká jenom externího ActionScriptu. Uvnitř musíš používat pořád konstrukční funkce. |
||
XXX Profil |
#8 · Zasláno: 30. 12. 2006, 00:00:44
DoubleThink
JJ, porad to hosi s Macromedie nemaji vychytane, ale pokroky jsou videt ;) A AS3 je totalni mazec, to uz nebude pro kazdeho, tam si programatori prijdou na sve ;) A k tem tridam... ja nikde nepsal, ze se to tyka internich skriptu, jen jsem uvadel zakladni rozdily ;) |
||
DoubleThink Profil * |
#9 · Zasláno: 30. 12. 2006, 00:05:25
tam si programatori prijdou na sve
Uvidíme - každopádně ryze programátorská větev už se teď oddělila od Flashe a pokračuje ve Flexu. |
||
XXX Profil |
#10 · Zasláno: 30. 12. 2006, 00:08:05
DoubleThink
jj, jen tak dal... |
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0