Autor Zpráva
Tajemná osoba... říkejme ji třeba pan X
Profil *
Moderátor DoubleThink: Přesunuto ze zaniklé kategorie Flash všeobecně.

Prosím o pomoc... je to věc, která se dá určitě vyřešit naprosto primitivně, ale ve flashi jsem celkem nováček.. ale dost tlachání, pojďme k věci...

Chtěl bych poradit, jak mám udělat možnost přetahovat objekty ve flashi... mám na mysli to, jak se najede na objekt myší, s podrženým myšítkem se objekt přesune tak, kde chci, a po puštění myšítka objekt zůstane tam, kde jsem jej přesunul...

Předem děkuji za odpověď...
XXX
Profil
No jelikoz jsi novacek, tak jeste pred skriptem nejdulezitejsi vec. Rekneme,ze mas vytvoreny nejaky symbol - typu MovieClip. Z knihovny jej pretahnes na plochu. i kdyz uz ho mas v knihovne nejak pojmenovany, musis jej jeste jednou pojmenovat pri vlozeni na pracovni plochu dole v panelu Properties v kolonce Instance Name. jak jej pojmenujes zde, tak se na nej budes odkazovat ve skriptu. Rekneme, ze jej pojmenujes symbol1_mc. pak do stejneho snimku, ve kterem jej na hlavni casove ose mas napises do panelu Actions tenhle skript: (jeste pro jistotu - panel Actions zobrazis stiskem F9)

symbol1_mc.onPress = function(){
this.startDrag();
}
symbol1_mc.onRelease = function(){
stopDrag(this);
}


tot vse ;)
Tajemná osoba... říkejme ji třeba pan X
Profil *
Díky moc, a neexistuje něco, co by objekt, který je v pozadí přesunulo do popředí, když jej začnu tahat? :-)
XXX
Profil
Tajemná osoba... říkejme ji třeba pan X
Existuje - slouzi k tomu funkce swapDepths();, která vymenuje poradi dvou objektu, nebo nastavuje novou hloubku danemu objektu. Ve vyse uvedem pripade staci dodat:

symbol1_mc.onPress = function(){
this.startDrag();
this.swapDepths(_root.getNextHighestDepth());
}

symbol1_mc.onRelease = function(){
stopDrag(this);
}
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0