Autor Zpráva
Pajika
Profil *
Moderátor DoubleThink: Přesunuto ze zaniklé kategorie Flash všeobecně.

Dobrý den, asi to bude trochu úsměvné ale mám problém, začakl sem se zajímat o flash a tak sem si pomocí flash vytvořil tlačítko s odkazem na stránku abych to mohl zkonrtolovat myslím funkci. Ve flashi jsem to publikoval do souborů s příponami .swf.html z té stránky html jsem si vyndal kód který jsem vložil pomocí PsPad do stránky , Jsem amatér totální proto se omlouvám ale toto tlačítko funguje super jak v kontrole v PsPadu tak v IE ale problém je s Operou tam mi to vyhodí okénko ---Adobe Flash Player has stopped a potentially unsafe operation.
The following local application on your computer or network:
v tomhle místě je potom cesta k mému souboru xxx.swf
is trying to communicate with this Internet-enabled location:
tady je odkaz na stránku
To let this application communicate with the Internet, click Settings.
You must restart the application after changing your settings.

a i když si to přeložím tak sem z toho blbej. Prosím o radu jak zprovoznit toto tlačítko i v opeře. Doufám že jste mě pochopily a děkuji mockrát za radu. Díky
DoubleThink
Profil *
Pokud spouštíš flash v lokálním kontextu (přímo z disku), nemá standardně povolenu komunikaci s internetem.
Objeví se hláška, která říká, že se aplikace pokouší komunikovat s místem v Internetu.

Rada zní: testuj flashe na webovém serveru (externím nebo vlastním), nebo používej relativní adresy (pokud odkazuješ na pozici stejného webu).
Pajika
Profil *
Díky ještě jedna maličkost pokud mi to funguje v kontrole PsPadu myslíš že to bude v pořádku i potom když to dám na net???? děkuji mockrát
XXX
Profil
Pajika
Bude to v pohode. Mozna by bylo lepsi si to na ten server nahrat a zkusit, nez se znova ptat tady Znal bys odpoved driv a prisel bys na to sam, coz potesi ;)
Pajika
Profil *