Autor Zpráva
Luba
Profil *
Dobrý den,
chtěl bych do mého flash menu přidělat funkci, že bude tlačítko právě otevřené stránky zvýrazněné. Existuje nějaký action script, který rozezná aktuální URL? Hodila by se mi konkrétní ukázka, jsem naprostý začátečník. Děkuji.
dredie
Profil
//na scene jsou tri tlacitka, kazde je movieClip s vnorenymi animacemi pro rollOver, rollOut, release a "unrelese" (proste kdyz se to ma "odklepnout")

var btnPressed:String;

function unpressBtns() {
switch(btnPressed) {
case "btn1":
btn1.gotoAndPlay("unrelease");
break;
case "btn2":
btn2.gotoAndPlay("unrelease");
break;
case "btn3":
btn3.gotoAndPlay("unrelease");
break;
default:
break;
}

}

myBtn1.onRelease = function():Void {
unpressBtns();
btnPressed="btn1";
this.gotoAndPlay("release");
}

myBtn2.onRelease = function():Void{
unpressBtns();
btnPressed="btn2";
this.gotoAndPlay("release");
}

myBtn3.onRelease = funtion():Void{
unpressBtns();
btnPressed="btn3";
this.gotoAndPlay("release");
}

d.
Luba
Profil *
Díky, podívám se na to
Luba
Profil *
Teď na to tak koukám...to asi bude fungovat pouze pro flashový obsah. Já mám ve flashi pouze menu a zbytek stránky je HTML. Menu se na každé stránce načte jakoby znovu a to mi asi tato funkce nepomůže. Chtělo by to nějaký skript, který pozná na které jsem stránce pomocí URL.
XXX
Profil
Nepotrebujes poznavat, na jake jsi strance. Jedine, co potrebujes je primo do html kodu kazde te tve stranky pridat na obe mista, kde mas uvedeny nazev toho swf,tedy do PARAM A EMBED, jeste za nazev toho swf i promennou a její hodnotu. Rekneme, ze to bude promenna tlacitko a jeji hodnota bude nazev tlacitka, ktere se ma na dane strance zvyraznit. Tato promenna se ti automaticky dostane do swf a muzes s ni pracovat, jako kdybys ji definoval primo uvnitr. Pak budes mit v HTML kodu prvni stranky:

. . .
<param name="movie" value="menu.swf?tlacitko=tlacitko1_mc" />
. . .
<embed src="menu.swf?tlacitko=tlacitko1_mc" . . .