Autor Zpráva
Kouba
Profil *
Nejspis asi stupidni dotaz :-):
Chtel bych udelat tlacitko v menu tak, ze kdyz na nej najedu, stane se nejaka animace (to je pohoda :-)
) a pak, kdyz odjedu, aby se animace plynule vratila zpet a to i ve chvili kdyz odjedu jeste nez dobehne. Delal jsem to ruzne, ale vzdy prilis slozite. Nechtel by nekdo poradit?
embee
Profil
Kouba
tohle nejde udelat jednoduse, resp. zalezi na typu. Moznosti jsou dve:

1. udelat funkci, ktera zacne prehravat animaci pozpatku v okamziku kdy user sjede mysi z talcitka
2. animaci vytvorit pomoci skriptu, pak s ni muzes delat cokoli, ale je to mnohem slozitejsi
Kouba
Profil *
To prvni me taky napadlo, ale jak by takova funkce mohla vypadat?
mata
Profil
Dejme tomu že animace má 15 snímků, vytvořím movie clip který bude mít 15 snímků animaci, na 15. snímku stop a 16 až třicet bude tatáž animace ale opačně. Na rollover animaci pustím (na 15 se stopne) na rollout se pustí od 15 dál.
Když sjedu dřív tak přejdu v movieclipu na snímek (30 - this._currentframe).
Kouba
Profil *
To posledni sem trochu nepobral, takze ke kazdemu frameu do 15tky budu muset nastavovat onRollOut frame opacny? (Napr. ke tretimu frameu nastavim onrollout 27)
mata
Profil
to právě ne, buttonu přiřadíš přiřadíš funkci

on (rollout) {
x = (30 - menuAnimace._currentframe);
menuAnimace.gotoAndPlay(x);
}

kde menuAnimace je jméno instance movie clipu;

menuAnimace._currentframe vrátí aktuální snímek movie clipu, takže když sjedu např. na snímku 7 tak přejdu na snímek 23.
mata
Profil
Tady máš příklad http://mata.wz.cz/temp/button.fla
je to rychlovka, ale mělo by to z toho být jasné
embee
Profil
Kouba
pokud chces prehrat animaci pozadu, udelej funcki:

function myFunction:Void(target:MovieClip) {
delete target.onEnterFrame;
target.onEnterFrame = function() {
if (target._currentFrame > 1) {
target.previousFrame();
} else {
delete target.onEnterFrame
}
}
}

a pak tuto funkci akorat zavolas po onRollOut - samozrejme musis pak pocitat s moznosti toho, ze uzivatel znovu na tlacitko najede, tudiz udelej stejnou funkci, ale pro prehravani dopredu

Co se tyce animovani pomoci skriptu... kazda animace, kterou vytvaris pomoci tweenu, se da naprogramovat pouze za vyuziti skriptu. Pravda, je to mnohem slozitejsi, ale pak neni problem takovou animaci kdykoli "prerusit" a objektu zadat nova pravidla, podle kterych se ma animovat. Jakou animace vlastne chces udelat?
Kouba
Profil *
Parada, diky moc, predtim sem to delal mechanicky a je to zbytecna prace :-D
Kouba
Profil *
embee: jeste to nemam uplne vymysleny :-), ale uz jdu neco vymyslet

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0