Autor Zpráva
Hoky
Profil *
Jsem teprve Flash začátečník, ale vzal jsem si k srdci rad, které jsem zde našel, ale problém jsme nevyřešil.
Takže:
Dělám menu, které má 3 úrovně. Položka, která obsahuje další úroveň je MC, kde se provádí animace.
Rozbalení nabídky ovlivní ostatní položky tak že se musí posunout. Zde je as zakopaný pes.
AS je na hlavní časové ose ve zvláštní vrstvě.
Po rozkliknutí MC nabídka se mi bez problémů rozbalí a spustí i ostaní události. V MC nabídka je MC kamna, po rozkliknutí se bez problémů zobrazí a spustí framy v nadřazených MC (nabídka, hlavni scena).
Stejným způsobem jako kamna mám MC vložky. Kód stejný, vše stejné, ale nefunguje.

//NABIDKA//
this.nabidka.tl_nabidka.onRelease=function():Void{
if(_root.nabidka.rozbaleno){
//sbaleni podnabidek

//sbaleni nabidky
this._parent.gotoAndPlay("sbaleni");
}
else{
//sbalit jine polozky menu, rozbalit nabidku
this._parent.gotoAndPlay("rozbaleni");
_root.gotoAndPlay("rozbaleni_nabidka");
}
}
//KAMNA//
nabidka.kamna.tl_kamna.onRelease=function():Void{
_root.nabidka.kamna.gotoAndPlay("rozbaleni");
_root.nabidka.gotoAndPlay("rozbaleni_kamna");
_root.gotoAndPlay("rozbaleni_kamna");
}

//DOPLNKY//
nabidka.doplnky.tl_doplnky.onRelease=function():Void{
_root.nabidka.doplnky.gotoAndPlay("rozbaleni");
_root.nabidka.gotoAndPlay("rozbaleni_doplnky");
_root.gotoAndPlay("rozbaleni_kamna");
}

pokud bude někdo ochoten podívat se primo na .fla budu jedine rad
XXX
Profil
Neskodilo by nekde na net umistit ukazku, co ti to dela, protoze tvuj prispevek je dost dlouhy a takhle bys to zprehlednil a lepe by se ti poradilo ;)
Hoky
Profil
swf
fla
XXX
Profil