Autor Zpráva
mc_gokce
Profil
Moderátor DoubleThink: Přesunuto ze zaniklé kategorie Flash všeobecně.

Dobrý den, poradí prosím někdo. Načítám externě swf1, který do sebe externě natahuje obrázky. Swf1 pak externě tahám do swf2. Samostatně swf1 běží bez problému. Po natažení do swf2 se však již obrázky nezobrazí. Asi tam je někde problém s cestou. Mohu zaslat zdroják. Děkuji
XXX
Profil
Problem bude urcite v cestach. Kdyz nacitas externe swf1 do swf2, musis mit v swf1 cesty k obrazku tak, jako bys je spoustel z swf2. takze pokud mas obe swf nahrane jinde, musis ty cesty predelat ;)
mc_gokce
Profil
swf1 a swf2 jsou ve stejném adresáři, v swf1 však cestu k obrázkům neříkám.
v swf1 na prvnim frejmu tohle:


stop();

var myLoader:MovieClipLoader = new MovieClipLoader();
var myListener:Object = new Object();

myListener.onLoadStart = function () {
trace ("loading started");
}

myListener.onLoadProgress = function () {
percent = Math.floor(_level5.getBytesLoaded()/_level5.getBytesTotal() * 100);
trace (percent + "% loaded");
}

myListener.onLoadInit = function () {
trace ("loaded!!!");



}

myLoader.addListener(myListener);
myLoader.loadClip("swf2.swf", mc_box);
XXX
Profil
no tak tento skript je pro me zbytecny, dulezitejsi bude ten z SWF2 ;)
mc_gokce
Profil
na hlavni tajmlajne swf2 je tohle:


var id:Number;
var n:Number = 19; // number of thumbnails to load or create
var a:Number = 0;
var thumbsize = 100;
var basename:String = "universe";
var speed:Number = 10;
var touchingBar:Boolean = false;
var stageVar:Number = 800;


maskShape._width = 800;
maskShape._x = holder._x;
maskShape._y = holder._y;
maskShape._height = thumbsize * 2;

holder.setMask(maskShape);

while ( a < n ){


holder.attachMovie("thumb", "thumb" + a, a, {_x:a * thumbsize, id:a });
holder.attachMovie("thumb", "thumb" + (a - n), (a - n), {_x:(a - n) * thumbsize, id:a });
holder.attachMovie("thumb", "thumb" + (a + n), (a + n), {_x:(a + n) * thumbsize, id:a });

a = a + 1;

}

this.onEnterFrame = function(){

holder._x = holder._x + speed;

// code for visually repeating thumbnails...
if (holder._x >= thumbsize * n && speed > 0 ) {
holder._x = 0;
}
if (holder._x < thumbsize * -n && speed < 0) {
holder._x = 0;
}
// code for changing speed....
if (touchingBar == false){

if (_root._xmouse < stageVar * .4){
speed = 10;
}
if (_root._xmouse < stageVar * .2){
speed = 20;

}

if (_root._xmouse > stageVar * .7){
speed = -10;
}
if (_root._xmouse > stageVar * .9){
speed = -20;

}
// dead zone for speed
if (_root._xmouse > stageVar * .5 && _root._xmouse < stageVar * .7){
speed = 0;

}
}

if (touchingBar == true){
speed = 0;
}



}



v movieClipu jehož identifier = thumb je tohle:


idTag.text = id;
idTag._visible = false;
basename = _root.basename;


var thumbURL:String = "thumbs/" + basename + id + ".jpg";
var imageURL:String = "images/" + basename + id + ".jpg";



var myLoader:MovieClipLoader = new MovieClipLoader();
var myListener:Object = new Object();
myListener.onLoadInit = function (target:MovieClip){
loadMovie (thumbURL, "loadTarget2");
}

myLoader.addListener(myListener);
myLoader.loadClip( thumbURL, "loadTarget");

/// end thumb loading code

bttn.onRollOver = function (){

_root.touchingBar = true;
bttn.gotoAndStop(2);
}
bttn.onRollOut = function (){

_root.touchingBar = false;
bttn.gotoAndStop(1);
}
bttn.onPress = function (){

bttn.gotoAndStop(1);
loadMovie( imageURL, _root.loadArea);
if ( id ){
getURL( imageURL , "_blank");
}
}

XXX
Profil
zkus pridat do SWF2 na hlavni casovou osu radek:

this._lockroot = true;
mc_gokce
Profil
Pomohlo to !!! díky moc, běhá to teď jak po másle.
Můžeš mi dát k tomu řádku stručný výklad prosím tě....

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0