Autor Zpráva
Nobody
Profil *
Dobrý den / Ahoj :)
Řešim menší problém...zkoušim udělat flash hru ala skateboarding, ale narazil jsem na problém, kterej nevim jak vyřešit :(. Jednoduše, na stisknutí nějakého tlačítka se provede animace v movieclipu. Jenže, jak udělat, aby při stisknutí šipky doprava tzn. tlačítko pro jízdu se otáčela kolečka, ale když skate stojí, tak kolečka stála na místě, ale zase když skate jede a udělá nějakej trik za jízdy, aby se kolečka otáčela taky :) ? Zkráceně -> Potřebuju aby se za jízdy kolečka otáčela, za stání ne ale když skate pojede a udělá nějakej trik tak aby se kolečka stále otáčela... nevim jak to ve flashi funguje, že jeden MC dám do druhýho a jestli nějak přes ten druhej jde udělat play(); na první ? Doufám že to aspoň někdo pochopí :) díky za odpovědi
rednek
Profil
V tom movie clipe kde mas skateboardistu, das na prvy framik normalneho skateboardistu, no a potom bud urobis dalsi movie clip kde mas skateboardistu rozanimovaneho ako sa tocia kolieska a ten das do druheho framika movie clipu skateboardista, alebo to rozanimujes rovno do toho movie clipu skateboardista vo framikoch povedzme 2 az 10, a potom na desiaty framik das gotoAndPlay (2)

No a cez hlavnu casovu osu das prikaz na prechadzanie medzi framikami ako MenoMovieClipu.gotoAndPlay(2)
Snad som to vysvetlil pochopitelne :D
XXX
Profil
Nobody
Myslim, ze to rednek moc pochopitelne nevysvetlil, takze jeste jednou: Vytvor si MovieClip tociciho se kolecka. Na kolika snimcich jej budes mit je uplne jedno. Pak si vytvor MovieClip skateboardisty. Jeho instanci pojmenuj na pracovni plose v panelu Properties napr. jako skateboardista_mc. Do tohoto MC vloz MC tocicich se kolecek. Zrejme tady ty MC vlozis dva, tak je pojmenuj napr. kolecka1_mc a kolecka2_mc opet v panelu Properties, kdyz je budes mit oznacene. Ted muzes kolecka, ktere jsou soucasti MC skateboardista_mc ridit primo z hlavni casove osy takto:

Budes-li chtit, aby se kolecka zacala tocit:

skateboardista_mc.kolecka1_mc.play();
skateboardista_mc.kolecka2_mc.play();

Naopak, budes-li potrebovat, aby se kolecka prestala tocit, pouzijes:

skateboardista_mc.kolecka1_mc.stop();
skateboardista_mc.kolecka2_mc.stop();

Samozrejme, ze vse osetris podminkami ;)
rednek
Profil
Citim sa zahanbene :D
XXX
Profil
rednek
Neber si to osobne. Mozna jsem to tve vysvetleni nepochopil jen ja ;)
rednek
Profil
Meh, myslim si ze doplnat niekoho je len k dobru :p
XXX
Profil
rednek
Tady neslo o "doplneni" :-D
rednek
Profil
No pointa je ta sama ^^
XXX
Profil
rednek
Uz se tesim, az tak bystre budes odpovidat i na technicke dotazy ;)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0