Autor Zpráva
rednek
Profil
takze, dajme tomu ze urobim nejaky veeeelky a detailny obrazok vo flashi, a zacnem nim pomocou motion tweenu pohybovat po scene. Vykreslovanie vsetkych tych vektorov da ale zabrat, tak ma napadlo ze by som to potom mohol skonvertovat do bitmap a pohybovat potom tou. Ale nevim, pomoze to alebo to bude este horsie? Ja len ci mam vymysliet ine riesenie alebo to takto pojde...
XXX
Profil
Rozhodne pouzivej vektory. Staci pak dany movieClip nacachovat jako bitmapu a je po problemu ;) (vlastnost cacheAsBitmap) ;)
rednek
Profil
To znamena, ze vektory sa budu spravat ako bitmapa ale nebudu zrat miesto v kniznici, tak?
Cize Bitmapa je menej zalagovana ako vektory?
XXX
Profil
Pokud budes mit nejaky slozity vektorovy obrazec, ktery napr. jen v motionTweenu premistujes, budou se v kazdem snimku prekreslovat a prepocitavat veskere jeho bitmapy. Pokud vsak tomuto "obrazci" (movieClipu) nastavis vlastnost cacheAsBitmap = true, bude s nim Flash dale pracovat jako s bitmapou, takze jej nebude v kazdem snimku cely prekreslovat, jen zmeni napr jeho souradnice. Animace tak bude plynulejsi a nebude tak zatezovat procesor ;)

A k te knihovne. Jasne ze ti vektory zaberou mene nez bitmapovy obrazek ;)
rednek
Profil
Oh to je dobra sprava pre mna pocut teraz :D
dakujem za odpoved once again ^^

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0