Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
rednek Profil |
#1 · Zasláno: 22. 11. 2007, 14:59:10
takze, dajme tomu ze urobim nejaky veeeelky a detailny obrazok vo flashi, a zacnem nim pomocou motion tweenu pohybovat po scene. Vykreslovanie vsetkych tych vektorov da ale zabrat, tak ma napadlo ze by som to potom mohol skonvertovat do bitmap a pohybovat potom tou. Ale nevim, pomoze to alebo to bude este horsie? Ja len ci mam vymysliet ine riesenie alebo to takto pojde...
|
||
XXX Profil |
#2 · Zasláno: 22. 11. 2007, 15:07:20
Rozhodne pouzivej vektory. Staci pak dany movieClip nacachovat jako bitmapu a je po problemu ;) (vlastnost cacheAsBitmap) ;)
|
||
rednek Profil |
#3 · Zasláno: 22. 11. 2007, 21:22:25
To znamena, ze vektory sa budu spravat ako bitmapa ale nebudu zrat miesto v kniznici, tak?
Cize Bitmapa je menej zalagovana ako vektory? |
||
XXX Profil |
#4 · Zasláno: 22. 11. 2007, 22:03:50
Pokud budes mit nejaky slozity vektorovy obrazec, ktery napr. jen v motionTweenu premistujes, budou se v kazdem snimku prekreslovat a prepocitavat veskere jeho bitmapy. Pokud vsak tomuto "obrazci" (movieClipu) nastavis vlastnost cacheAsBitmap = true, bude s nim Flash dale pracovat jako s bitmapou, takze jej nebude v kazdem snimku cely prekreslovat, jen zmeni napr jeho souradnice. Animace tak bude plynulejsi a nebude tak zatezovat procesor ;)
A k te knihovne. Jasne ze ti vektory zaberou mene nez bitmapovy obrazek ;) |
||
rednek Profil |
#5 · Zasláno: 23. 11. 2007, 23:45:57
Oh to je dobra sprava pre mna pocut teraz :D
dakujem za odpoved once again ^^ |
||
Časová prodleva: 16 let
|
0