Autor Zpráva
Harkonnen
Profil
Zdravím, mám následující problém. Na stránce mám několik flash videí s přehrávači a když spustím stránku v prohlížeči, začnou se mi hned natahovat všechna videa. To je ale špatně. Já potřebuju natáhnout jen to video, na které jsem právě kliknul, že ho chci vidět. Nevíte jak na to? Ve flashi jsem úplný začátečník.
Jo a ještě jedna věc. Zdá se mi, že ten stream nějak dobře nefunguje, protože když se to video natahuje a zároveň přehrává, tak se to seká a to by taky nemělo.
Hlad
Profil *
cus

k ty prvni casti zkus hodit cast kodu jak nacitas ten stream takhle to neni jasny

druha cast dotazu to sekani
pehrava se ti to co uz mas nacteny pokud ta cast ktera se ma prehrat jeste neni nactena tak se ti to na urcitou dobu pozastavi nez se ti to nacte ... a tak dokola dokola ....
predejit tomu muzes ze si nastavis buffer, takze video se ti neprehrava po dobu dokud neni urcite mnozstvi dat nacteno
to nacitane mnozstvi (cas) nastavis pomoci funkce

tvuj_stream.setBufferTime(10); 10=cas v sekundach = je jen ne tobe
Harkonnen
Profil
Načítám to takhle, je to přímo generované z Macromedia Flash 8:

<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/sw flash.cab#version=8,0,0,0" width="640" height="517" id="videa" align="middle">

<param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" />
<param name="movie" value="videa.swf" /><param name="play" value="false" /><param name="loop" value="false" /><param name="quality" value="high" /><param name="bgcolor" value="#000000" /><embed src="videa.swf" play="false" loop="false" quality="high" bgcolor="#000000" width="640" height="517" name="videa" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
</object>