Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
salf Profil |
#1 · Zasláno: 10. 1. 2008, 21:56:21
Ahoj
celkem asi trivialni pro nekoho, ovsem ja se s tim peru uz cely den, normalne delam jen jednoduche veci bez skript mam definovany dynamicky text box, s instance jmenem, a skript na prvnich framech v timelines, ovsem nevim jak definovat tu promennou, ve funkci, na prvnim framu, abych mohl jen normalne v dalsi timeline priradit hodnotu , retezec, jsou to slova, a aby skript to automaticky updatoval v tom text boxu. |
||
embee Profil |
#2 · Zasláno: 11. 1. 2008, 01:00:10
Z tveho popisu jsem chytry asi jako jelen po tydeni akci na tripu... nechces svuj problem popsat jeste jednou a tak, at se da pochopit? :)
|
||
salf Profil |
#3 · Zasláno: 11. 1. 2008, 04:55:37
neumim nefinovat promennou jako text, napsat na zacatek funkci a pak ji vyvolavat ve skriptu, nebo jinak jestli to jde jednoduseji , zkousim...
trochu podrobneji, i kdyz nevim jestli to pomuze, podle tohoto chci udelat slide bar: http://www.kirupa.com/developer/mx/slider.htm ,dole se da stahnout *.fla, na prvnim framu je toto: this.onEnterFrame=function(){ ratio.text=mySlider.ratio; if (Key.isDown(Key.ENTER)) mySlider.line._xscale=lineLength.text; } nastaveni sirky toho slideru je v jednom text boxu s instance jmenem lineLenght nastaveny jako input text, hodnota kde se nachazi jezdec je to dalsi text box, Dynamic text, instance jmeno ratio mySlider je Movie clip , ktery obsahuje Movie clipy dragger a line, dalsi skript je tedy v Movie clipu mySlider: this.ratio=0 ; dragger.onPress=function(){ this.startDrag(true,0,0,line._width,0); this.onEnterFrame=function(){ ratio=Math.round(this._x*48/line._width) ; if (ratio == 1 ) { ...priradit do vyhrazeneho definovaneho output boxu text1....; }else if (ratio == 2) { ...priradit do vyhrazeneho definovaneho output boxu text2....; }else if (ratio == 3) { ...priradit do vyhrazeneho definovaneho output boxu text3....; } atd...celkem 48x } } dragger.onRelease=dragger.onreleaseOutside=stopDrag; jak rikam, je tourcite jednoduche definovat nejakou tu textovou promennou a pak ji priradit hodnotu , pouze vety, tedy ty text1, text2 atd. budou jen strings, tedy krome chteneho prirazovani tech ruznych textu tam dochazi i k rotaci objektu, ktere ovsem ted tady do toho nebudu motat, komplikovalo by to prehlednost, tu rotaci mam odzkousenou, funguje (rotace objektu pri pohybu jezdce (dragger) |
||
Časová prodleva: 9 dní
|
|||
salf Profil |
#4 · Zasláno: 20. 1. 2008, 01:53:39
toz chlopi, pomozte, urcite to je velice jednoduche, nenechte se zmast tim skriptem, delam nekde blbou syntax chybu nebo jsem uplne vedle, mam problem s casem se do toho ponorit dalsi dny, dik...
ve Flashi namaluju text box, chytnu T nastroj , udelam obdelnik, zvolim Dynamic text a instance name napisu komentar pak na prvnim frame musim definovat nejak tu promennou komentar, nebo nemusim ?, abych ve skriptu, v jine timeline, ktery je na prvnim framu jen prirazival hodnoty : if (neco == 1 ) { komentar = "veta prvni"; }else if (ratio == 2) {komentar = "veta druha"; }else if (ratio == 3) {komentar = "veta treti"; atd.. |
||
XXX Profil |
#5 · Zasláno: 20. 1. 2008, 09:23:15
salf
Pokud mas to dynamicke textove pole vytvorene v prvnim snimku primo na hlavni casove ose, budes s nim pracovat napr. takto: if(neco == 1){ _root.komentar_txt.text = "veta prvni"; } Tento skript muzes dat do libovolne casove osy. Doporucuji ti zmenit si Instance Name toho textoveho pole na komentar_txt tak, jak jsem to udelal ja, ulehci ti to praci. Nepotrebujes tedy zadnou promennou, vzdy ti staci pracovat primo s vlastnosti text textoveho pole komentar_txt. Samozrejme se ten skript muzes dale vetvit prikazy else if a else... ;) |
||
salf Profil |
#6 · Zasláno: 21. 1. 2008, 04:21:59
triple X alias XXX
kdyby tu meli virtualni pivo tak cinknu, "na zdravi" |
||
Časová prodleva: 16 let
|
0