Autor Zpráva
salf
Profil
Ahoj
celkem asi trivialni pro nekoho, ovsem ja se s tim peru uz cely den, normalne delam jen jednoduche veci bez skript

mam definovany dynamicky text box, s instance jmenem, a skript na prvnich framech v timelines, ovsem nevim jak definovat tu promennou, ve funkci, na prvnim framu, abych mohl jen normalne v dalsi timeline priradit hodnotu , retezec, jsou to slova, a aby skript to automaticky updatoval v tom text boxu.
embee
Profil
Z tveho popisu jsem chytry asi jako jelen po tydeni akci na tripu... nechces svuj problem popsat jeste jednou a tak, at se da pochopit? :)
salf
Profil
neumim nefinovat promennou jako text, napsat na zacatek funkci a pak ji vyvolavat ve skriptu, nebo jinak jestli to jde jednoduseji , zkousim...

trochu podrobneji, i kdyz nevim jestli to pomuze,


podle tohoto chci udelat slide bar: http://www.kirupa.com/developer/mx/slider.htm ,dole se da stahnout *.fla,
na prvnim framu je toto:


this.onEnterFrame=function(){
		ratio.text=mySlider.ratio;
	if (Key.isDown(Key.ENTER)) mySlider.line._xscale=lineLength.text;
}

nastaveni sirky toho slideru je v jednom text boxu s instance jmenem lineLenght nastaveny jako input text,
hodnota kde se nachazi jezdec je to dalsi text box, Dynamic text, instance jmeno ratio

mySlider je Movie clip , ktery obsahuje Movie clipy dragger a line,
dalsi skript je tedy v Movie clipu mySlider:

this.ratio=0 ;
dragger.onPress=function(){
	this.startDrag(true,0,0,line._width,0);
	this.onEnterFrame=function(){
		ratio=Math.round(this._x*48/line._width) ;
	         if (ratio == 1 ) {
			  		...priradit do vyhrazeneho definovaneho output boxu text1....;
		}else if (ratio == 2) {
			                 ...priradit do vyhrazeneho definovaneho output boxu text2....;
		}else if (ratio == 3) {
			                 ...priradit do vyhrazeneho definovaneho output boxu text3....;
		} atd...celkem 48x

	}
	     
}
dragger.onRelease=dragger.onreleaseOutside=stopDrag; 




jak rikam, je tourcite jednoduche definovat nejakou tu textovou promennou a pak ji priradit hodnotu , pouze vety, tedy ty text1, text2 atd. budou jen strings,
tedy krome chteneho prirazovani tech ruznych textu tam dochazi i k rotaci objektu, ktere ovsem ted tady do toho nebudu motat, komplikovalo by to prehlednost, tu rotaci mam odzkousenou, funguje (rotace objektu pri pohybu jezdce (dragger)
salf
Profil
toz chlopi, pomozte, urcite to je velice jednoduche, nenechte se zmast tim skriptem, delam nekde blbou syntax chybu nebo jsem uplne vedle, mam problem s casem se do toho ponorit dalsi dny, dik...

ve Flashi namaluju text box, chytnu T nastroj , udelam obdelnik, zvolim Dynamic text a instance name napisu komentar
pak na prvnim frame musim definovat nejak tu promennou komentar, nebo nemusim ?, abych ve skriptu, v jine timeline, ktery je na prvnim framu jen prirazival hodnoty :

if (neco == 1 ) { komentar = "veta prvni";
}else if (ratio == 2) {komentar = "veta druha";
}else if (ratio == 3) {komentar = "veta treti";

atd..
XXX
Profil
salf
Pokud mas to dynamicke textove pole vytvorene v prvnim snimku primo na hlavni casove ose, budes s nim pracovat napr. takto:
if(neco == 1){
    _root.komentar_txt.text = "veta prvni";
}

Tento skript muzes dat do libovolne casove osy. Doporucuji ti zmenit si Instance Name toho textoveho pole na komentar_txt tak, jak jsem to udelal ja, ulehci ti to praci. Nepotrebujes tedy zadnou promennou, vzdy ti staci pracovat primo s vlastnosti text textoveho pole komentar_txt. Samozrejme se ten skript muzes dale vetvit prikazy else if a else... ;)
salf
Profil
triple X alias XXX
kdyby tu meli virtualni pivo tak cinknu, "na zdravi"

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0