Autor Zpráva
KuNa
Profil *
Mám animaci jako windows projector (animace.exe) a potreboval bych nějak nastavit aby se okno ve kterém animace probíhá nedalo zvětšovat
když napíšu příkaz fscommand("allowscale", false);
tak mi to nepomůže protože animace je sice 1:1 ale je stále vidět to co by nemělo být v animaci (př přetáhmutí štětce atd)
Jak zamezit aby bylo okno stále jen o rozměrech dejme tomu 800 na 600 px a aby se nedalo roztáhnout víc aby nikdo neviděl co se "hejbe" mimo "to co má vidět"

(př letí letadlo zleva do prava a ja nechci aby ho uživatel viděl když je "mimo scénu")

diyk
T3RMiX
Profil
IMHO to nepůjde jelikož okno EXE souboru se natahuje ve Windows a v něm je zobrazena animace, takže pokud je animace 100x100 a ty natáhneš okno na 200x200 chybi tam tech 100px. Ale nevím to na 100%.
JohnBruk
Profil
jediné, co se asi na tohle dá poradit je použití alfamapy....je to sice v mnoha případech krkolomné řešní ale nejlepší, když chceš aby něco vidět bylo a aby něco vidět nebylo...to je asi vše..pak se dá použít tedy ten "allowscale",false); ...
JH
Profil *
to jako bych měl do každý scény přidat layer kterej by dělal rámeček kolem animace ??:)
JohnBruk
Profil
to JH: ne...špatně řečeno - omezení viditelnosti zajistí tzv. maskou (jinak alfa mapa...jsem zvyklý tomu tak říkat z 3d...sorry :-)
tzn. že ke každé animací-symbolu, který ti "přečuhuje přes onu oblast projektu" aplikuješ toto omezení...viz užití masky...
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.