| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| Doxxik Profil * |
#1 · Zasláno: 10. 5. 2008, 20:01:34
Dobrý den,
mám tento problém: pokud se padající objekt střetne s jiným (třeba "zem"), pak by měl zastavit. Jenže objekt "zem" má být nepravidelná. Vyřešil jsem to takhle: padající objekt - "koule" podložka - "zem" onEnterFrame = function() { if (_root.koule.hitTest(_root.zem) == true) { _root.gravity = 0; } else { _root.gravity = 2; } _root.koule._y += _root.gravity; } (snad je to takhle správně) a teď můj problém - objekt "koule" se zastaví, když se dostane do úrovně nejvýše položeného místa (y souřadnice) objektu "zem." jak toto vyřešit? předem díky Doxxik |
||
| Doxxik Profil * |
#2 · Zasláno: 10. 5. 2008, 20:03:13
zapomněl jsem napsat - samozřejmě chci, aby se zastavil, když se střetne "s tím, co je tam nakresleno"
-- případně napište na icq 211 254 992 předem díky Doxxik |
||
| FlashManiac Profil |
#3 · Zasláno: 11. 5. 2008, 09:06:44
kukni se na muj projektik
http://leteckaposta.cz/108465274 aby to slo takto delat jak to potrebujes musis mit jen jeden kolizní bod(ten si muzes nejak sam zvolit) a apk uz napises ze chces aby jsi testoval jen tento bod, a pripises paramert TRUE tim se ti budou testovat jen nakreslené plochy a ne zadny box kolem MC |
||
| Doxxik Profil * |
#4 · Zasláno: 11. 5. 2008, 14:01:27
díky, ale tak úplně to neřeší můj problém - pokud třeba padající objekt padne "do díry" (její průměr je menší, než průměr tělesa) tak, že testovaný bod je "v díře," pak se části projektů překrývají... (je to jen příklad, ale v ideálním případě by se měl padající objekt seknout)...
brouzdal jsem netem a narazil jsem na tohle: http://www.flash.cz/portal/clanek.aspx?id=485 je to řešeno přes bitmapy... žel nějak mi to uniká .. - neim, jak toto zakomponovat do mého problému... poradí někdo, pls? Doxxik |
||
|
Časová prodleva: 17 let
|
|||
0