Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Edmond Profil * |
#1 · Zasláno: 24. 5. 2008, 12:04:21
Dobrý den potřeboval bych poradit . Mám button 1 a button 2 , jednoduše jsem udělal aby když kliknu na button 1 aby se přemněnil na button 2 a zůstal tak . Potřeboval bych udělat aby když to umístím na internet a kliknu na ten button 1 aby se to přemněnilo i tomu kdo se na to kouká . Třeba kdyby ste si otevřeli internet z touhle aplikací a já bych najednou klikl na ten buton tak aby se vám taky přeměnil . Pokud někdo výte jak jednoduše tohle udělat prosím poraďte
|
||
vydrus Profil |
#2 · Zasláno: 24. 5. 2008, 12:10:54
můžeš to řešit pomocí php - funkce include - buď to vždy budeš přepisovat, nebo si uděláš prostě nějaký tlačítko, který se po kliku samo změní.
jinak nevím, ve flashi nepracuju.... doufám, že k tomu flash ani potřebovat nebudeš, pokud to není nějaký flash chat nebo něco takovýho :) |
||
Edmond Profil * |
#3 · Zasláno: 24. 5. 2008, 12:14:46
No já to potřebuji udělat práve pomocí flashe , bude to mýt výce využití a to anketu pak počítqadlo a dokonce primitivní hru , klubovou hru ;-)
|
||
Edmond Profil * |
#4 · Zasláno: 24. 5. 2008, 12:17:05
No já to potřebuji udělat práve pomocí flashe , bude to mýt výce využití a to anketu pak počítqadlo a dokonce primitivní hru , klubovou hru ;-)
|
||
vydrus Profil |
#5 · Zasláno: 24. 5. 2008, 12:19:11 · Upravil/a: vydrus
Tak to si musíš poradit sám, nebo napsat někomu, kdo má nějakej flash editor a umí s tim. jiný řešení neexistuje. A dělat počítadlo a anketu pomocí flashe je pěkná blbost.
Ještě je jedna možnost - indikátor pomocí ICQ, abys to nemusel přepínat pomocí nějakýho stupidního buttonu. |
||
Edmond Profil * |
#6 · Zasláno: 24. 5. 2008, 12:21:19
NjN ale já to tak potřebuji , třeba někdo bude vědět ;-)
|
||
Edmond Profil * |
#7 · Zasláno: 24. 5. 2008, 12:31:51
můžeš to řešit pomocí php
A nedá se nějak napojit to php do flashe ? že bych udělal něco ve flashy a přidal k tomu tu funkci aby to fungivalo ? |
||
vydrus Profil |
#8 · Zasláno: 24. 5. 2008, 12:34:42
php s flashem pokud vím, nepracuje, ale phpčko ti může jakýkoli element vypsat - např. flash, za určité podmínky, nebo i bez ní (fce include)
|
||
Edmond Profil * |
#9 · Zasláno: 24. 5. 2008, 12:35:52
J to je blbé já v tom potřebuji udělat klubovou hru , a tu v php asi neudělám :D
|
||
Steve Profil |
#10 · Zasláno: 24. 5. 2008, 14:22:38
vydrus
Flash dokáže do sebe asynchronně načíst víceméně cokoliv textového, obrázkového a nebo video... tzn. i kdejaký výstup z PHP nebo z čehokoliv jiného serverového. Edmond Pokud chceš, aby ti přepínání probíhalo okamžitě (tzn. ty klikneš a kdokoliv, kdo se na to kouká, tak uvidí, že jsi na to kliknul), tak budeš potřebovat buď Socketový server, na který bude flash napojený a nebo budeš muset použít nějaký serverový skript a dostatečně často ve flash aktualizovat data. |
||
Edmond Profil * |
#11 · Zasláno: 24. 5. 2008, 15:17:54
Pokud chceš, aby ti přepínání probíhalo okamžitě (tzn. ty klikneš a kdokoliv, kdo se na to kouká, tak uvidí, že jsi na to kliknul), tak budeš potřebovat buď Socketový server, na který bude flash napojený a nebo budeš muset použít nějaký serverový skript a dostatečně často ve flash aktualizovat data.
Nevým jestli jsem to pochopil přesně , takže buď busím udělat server , a nebo to jako když na to kliknu aktualizovat a ořemazat to starý .swf s tím buttonem 1 a dát tam .swf s tím buttonem 2 ? . Není nějakej lehčí spůsob ? Já totiž neumím udělat server :( |
||
Steve Profil |
#12 · Zasláno: 24. 5. 2008, 15:59:40
Edmond
máš jedno swf, který říkáš, co má zobrazovat... jestli button1 nebo button2 (oba dva buttony budou uvnitř jednoho swf) jednodužší možnost samozřejmě je, ale musíš dostatečně často "znovunačítat" data do toho flashe. Třeba pomocí třídy LoadVars |
||
Edmond Profil * |
#13 · Zasláno: 25. 5. 2008, 07:35:15
máš jedno swf, který říkáš, co má zobrazovat
Aha takže to kdybych udělal , tak můžu mněnit třeba nástěnky a tak , ale kdyby tam byli dva hráči a on se pohl tak bych ho musel jako centrálně pohybovat já ? :D :D :D . |
||
Edmond Profil * |
#14 · Zasláno: 25. 5. 2008, 09:38:52
A neznáte nějakej tutoriál , kde by to takhle jak říkáš ty bylo ? Nebo aspoň nějakou radnu nebo pomoc k tomu
|
||
Steve Profil |
#15 · Zasláno: 25. 5. 2008, 11:38:17
Pokud chceš dělat online hru, kde by vše probíhalo v reálném čase, tak potřebuješ socketový server, na který budeš mít ty swfka napojený. Pokud bys chtěl dělat "jenom" chat nebo nějakou nástěnku, tak ti bude stačit to obnovování... třeba každých 10 vteřin načteš data a zjistíš jestli se něco změnilo. Když by ti stačilo, že ta hra nebude plynulá, ale že se postavičky budou sekta, tak je taky možný použít to obnovování, ale to se třeba u střílečky použít nedá. Budeš mít třeba databázi, do který budeš zapisovat polohy jednotlivejch postaviček a vždycky když se něco změní, tak do tý databáze zapíšeš... a každejch několik vteřin budeš z tý databáze načítat všechny pozice a v tom swfku to budeš měnit podle aktuálních dat.
Ale pokud nevíš, jak v závislosti na datech skrývat a odkrývat objekty, natož s nima pohybovat, tak bych ti radil nepouštět se do toho a naučit se základy a nebo si na toho sehnat někoho jinýho, tohle je trochu jiná liga. |
||
Edmond Profil * |
#16 · Zasláno: 26. 5. 2008, 07:36:15
Ok dík , ale já se to potřebuji právě nějak naučit a k tomu by mi sloužil ten tutoriál , vůbec by nevadilo že by ta hra byla sekaná protože tam jde hlavně o komunikaci a o úkoli a jiné . Potřeboval bych právě nějakej tutoriál , protože předpokládám že by si mi něco provizornýho nezdělal nebo by si mě to nenaučil . Stačit mi bude ten tutoš pokud nějakej máš ;-) . A děkuji moc za pomoc
|
||
Steve Profil |
#17 · Zasláno: 26. 5. 2008, 09:56:50
koukni se na gotoandplay.it, ale jestli toho moc neumíš, tak ti to nepomůže :/
|
||
Edmond Profil * |
#18 · Zasláno: 26. 5. 2008, 16:44:30
Ok a ještě se chci zeptat na čem záleží kolik lidí se tam bude moct přihlásit , když tam bude třeba 200 playerů zvládne se to třeba po 5 vteřinách aktualizovat ?
|
||
Edmond Profil * |
#19 · Zasláno: 26. 5. 2008, 17:31:03
Já právě chci dělat tuhle hru http://gotoandplay.it/_games/playGame.php?g=149 celkem by mě zajimal princim a podle mě tam není server ale je to tou aktualizací . Mě de hlavně o ten chat ale aby tam byl rozeznávací znak postavy abych věděl o koho jde ;-)
|
||
Steve Profil |
#20 · Zasláno: 26. 5. 2008, 18:01:31
Tak v tomhle avatar chatu je použit socketový server SmartFoxServer (to sis tam moh přečíst).... počet připojených lidí záleží na verzi serveru, je tam nějakej limit podle licence, to už si přečteš na těch stránkách
|
||
Edmond Profil * |
#21 · Zasláno: 26. 5. 2008, 18:06:29
ok ale já to Myslím k té aktualizaci , řekněme že udělám soubor .exe o 1 MB bude to mýt 100 hráčů a všichni budou hrát. Bude to mýt nějakej ping nebo lagi ? A nebo i když tam bude 1 000 lidí tak to krásně pojede ? A co kdybych nastavil aby se to přemítalo a aktualizovalo po 1 sekundě ? Čemu to bude vadit ?
|
||
Steve Profil |
#22 · Zasláno: 26. 5. 2008, 18:22:08
mno hlavně to bude vadit tomu, co to všechno nějak vyhodnocuje... v tuhle chvíli to bude server, ke kterýmu se budou všichni připojovat.... někde prostě musíš udržovat aktuální stav... potom už to sou jednoduchý počty... 1000 lidí = 1000 aktualizací za danej časovej úsek.... pokud to budeš chtít aktualizovat každou vteřinu, tak to bude 1000 dotazů na server během jedný vteřiny... zvládne to tvůj server (nebo počítač, na kterym to běží)? budeš na to mít dostatečný datový limity? vezmi si, že budeš uržovat informace o 1000 lidech to znamená pro každýho: postavička (základní nastavení vzhledu) řekněme 1kB, jméno - 0,3kB, pozice na mapě - 0,2kB... tzn. 1,5kB na člověka... při 1000 lidech ti to dělá 1,5MB, který si každou vteřinu stáhne 1000 lidí, to znamená, že budeš mít traffic 1,5GB za vteřinu... rozdejchá to ten tvůj stroj a datový limity? pochybuju.... právě proto se používá socket server, kterej nemá takovej traffic, protože odesílá pouze změny a odesílá je asynchronně, takže pokud ti tam budou lidi 10 minut stát a nic nedělat, tak se neodešlou žádný data... zatímco u tebe to bude (60 vteřin *10 minut*1,5GB = ) 0,9TB. Doufám, že sem se u těch počtů nikde nesek. Ty data asi nebudou tak hrozný, protože 1,5kB na člověka je trochu přestřelený, ale myslim, že obrázek sis udělal
|
||
Edmond Profil * |
#23 · Zasláno: 26. 5. 2008, 18:27:17
Aha takhle to je :D já myslel že k tomu není potřeba server . Ale když udělám tu hru a napojím to na tu stránk uja ksi psal nebudu za to muset platit ?
|
||
Steve Profil |
#24 · Zasláno: 26. 5. 2008, 18:29:37
to nejde napojit na tu stránku :) oni tam maj ten placenej server a pochybuju, že tě na to nechaj napojit... ale za pokus nic nedáš, můžeš se zeptat :)
|
||
Steve Profil |
#25 · Zasláno: 26. 5. 2008, 18:30:21
musíš mít někde nějaký centrální místo, na kterym budeš udržovat všechny data, tzn. musíš mít server
|
||
Edmond Profil * |
#26 · Zasláno: 26. 5. 2008, 18:35:50
aha já myslel že jde nějakej jednoduchej spůsob že se to automaticky vže aktualizuje . Ale když zase budu mýt server a když tu nebudu tak celá hra bude off . Neexistuje ještě nějakej spůsob že bych něco umístil an web aby to jelo stále ?
|
||
Edmond Profil * |
#27 · Zasláno: 26. 5. 2008, 18:36:51
a ta hra avatar chat jaktože jim to tam nechaj , a to má cenu aby to tam platili když tam stejně nikdo není ?
|
||
Steve Profil |
#28 · Zasláno: 26. 5. 2008, 18:39:43
no tak budeš to mít na webu..... a co? tim se ty čísla nemění :) budeš na tom webu mít limity, který ti to budou splňovat? na webzdarma ti to asi neprojde :) vlastně ono ti to neprojde skoro nikde, takže to nemusíš řešit
|
||
Steve Profil |
#29 · Zasláno: 26. 5. 2008, 18:40:43
no zadarmo to máš jenom asi pro 20 lidí, pak už se to platí...
|
||
Edmond Profil * |
#30 · Zasláno: 26. 5. 2008, 18:43:18
:( já myslel jako když udělám třeba server a dám ho ve formátě .swf na web aby byl stále online a abyhc ho nemusel zapínat . Hra by byla v .exe a hráči by si ji stahovali . Já bych si představoval hru alespoň pro 100 hráčů a aby to bylo nějak zdarma a pořád "on" je nějakej spůsob ?
|
||
Téma pokračuje na další straně.
|
0