Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
ultrapako Profil |
#1 · Zasláno: 20. 10. 2008, 21:18:39 · Upravil/a: ultrapako
zdravím, jaký je skript na to aby se (pohybující) objekt1 po nárazu do objektu2 odrazil zpátky a také na to, aby když objekt1 dojede na objekt cíl se změní na jiný objekt, děkuji
|
||
Steve Profil |
#2 · Zasláno: 21. 10. 2008, 13:04:23
ultrapako
"Jake je schema zapojeni zakladni desky PC (potrebuji si udelat svoji)?" - Neber si to nijak zle, jenom poukaziji na absurditu tvoji otazky. Nejprve bych ti radil vyzkouset metodu hitTest(); (vice viz. help) a protoze pro tento problem pouzivat tuhle metodu neni uplne nejlepsi napad, tak bych ti radil naucit se (popr. oprasit) poradne matematiku, konkretne trigonometrii. |
||
Časová prodleva: 19 dní
|
|||
ultrapako Profil |
#3 · Zasláno: 9. 11. 2008, 08:45:12
Steve
co to meleš o schématu zapojení základní desky? |
||
kokohnat Profil * |
#4 · Zasláno: 9. 11. 2008, 12:23:38
Mělo by to vypadat nějak takhle, tenhle skript vlož do akcí movieclipu, který bude jako "zátarasa"
to **promena** je instance movieclipu, který se pohybuje if (_root.**promenna**.hitTest(this._x+(this._width/2), this._y, false)) { _root.**promenna**._x += 12; } if (_root.**promenna**.hitTest(_x-(_width/2), _y, true)) { _root.**promenna**._x -= 12; } if (_root.**promenna**.hitTest(_x, _y+(_height/2), true)) { _root.**promenna**._y += 12; } if (_root.**promenna**.hitTest(_x, _y-(_height/2), true)) { _root.**promenna**._y -= 12; } } Good luck |
||
Měsíček Profil |
#5 · Zasláno: 9. 11. 2008, 12:24:53
"co to meleš o schématu zapojení základní desky?"
Nejspíše poukazuje na absurditu tvé otázky ;) |
||
Časová prodleva: 15 dní
|
|||
noumek Profil * |
#6 · Zasláno: 24. 11. 2008, 12:13:56
mohl bych se prosim take zeptat k tematu hitTestu na jeden problem?...
porebuju testovat kolizi nahodneho mnozstvi mc vzajemne a po nekolika dnech marneho patrani sem zoufalej, nemate prosim nekdo alespon napad jak na to ? diky moc |
||
Časová prodleva: 15 let
|
0