Autor Zpráva
Vojtěch Kopal
Profil *
Zdravim,

jakym zpusobem mam posunout (umistit) naloadovany *.swf.
(Nemam verzi *.fla takze jej nemuzu editovat)
Hanz
Profil
Vojtěch Kopal
loadMovie("nazev.swf",_root.nazev_mc)

No a teď už přece není problém hýbat s tím MC do kterého jsi to načetl.
Vojtěch Kopal
Profil *
Nasel jsem pouziti loaderu ... jak u nej zjistim ze uz se animace prehrala?
Hanz
Profil
Vojtěch Kopal
Jestli myslíš ta kterou načteš tak nijak. Pokud ovšem nevíš kolik má snímků (píšeš že nemáš *.fla)
Vojtěch Kopal
Profil *
A nejdou nijak za behu spocitat?
Hanz
Profil
Vojtěch Kopal
Teď jsem si uvědomil že kecám blbosti.
Dej na ten MC prostě tohle:
onClipEvent (enterFrame) {

if (this._currentframe == this._totalframes) {
//A sem script co se má stát až se to dohraje
}
}
Vojtěch Kopal
Profil *
Plati to i pro loader?
Hanz
Profil
Vojtěch Kopal
Myslím že jo. Skus to.
flz
Profil
hanz> a co pri vnoreneje casovej osi? ak je ten swf robeny tak, ze ma na prvom frame MC v ktorom sa vsetko odohrava, tak potom to ni neukaze, nie?
Vojtěch Kopal
Profil *
Mam to takto,
pro scenu:

this.createEmptyMovieClip("logo_mc", this.getNextHighestDepth());
logo_mc.createEmptyMovieClip("container_mc",0);
logo_mc.container_mc.loadMovie("powerpoint/captivate/lekce_1.swf");
logo_mc._x=208;
logo_mc._y=86;

logo_mc.container_mc.onEnterFrame = function () {

if (logo_mc.container_mc._currentframe == logo_mc.container_mc._totalframes) {

//A sem script co se má stát až se to dohraje
goToAndPlay("2");

}

}

stop();

nefunguje to :/

ale pro button ten swf unloadnu:

onClipEvent (mouseDown)
{
logo_mc.container_mc.unloadMovie();
}

to funguje
Vojtěch Kopal
Profil *
Nefunuguje tahle deklarace:


logo_mc.container_mc.onEnterFrame = function () {

if (logo_mc.container_mc._currentframe == logo_mc.container_mc._totalframes) {

//A sem script co se má stát až se to dohraje
goToAndPlay("2");

}

}
Hanz
Profil
flz
Aha máš pravdu to mě nenapadlo.,

Vojtěch Kopal
goToAndPlay("2");
Má vypadat takto:
gotoAndPlay(2);
Vojtěch Kopal
Profil *
Preklep, ale to neresi vubec problem.

jde o to ze mi _totalframes vraci 1, proc?
Vojtěch Kopal
Profil *
Dalsi vec ... ono vubec nevnima to onEnterFrame
Hanz
Profil
Vojtěch Kopal
Pokud to nevnímá onEnterFrame tak:
onEnterFrame = function () {

if (logo_mc.container_mc._currentframe == logo_mc.container_mc._totalframes) {
//A sem script co se má stát až se to dohraje
goToAndPlay("2");
}
}


Ale pokud ti vrací
_totalframes 1 tak to nejde udělat nijak.
Vojtěch Kopal
Profil *
bingo ... diky moc
flz
Profil
_totalframes == 1 asi koli tomu co som pisal ja...

posli mi to .swf vojtech, nieco by som vyskusal
Vojtěch Kopal
Profil *
flz

To nepujde ... nevim presne jak je to presne ve smlouve, ale jedna se o vyvijeny program ;) nechci nic riskovat, ze bych kvuli tomu prisel o zakazku.
Vojtěch Kopal
Profil *
Tedka to dela zase uplne neco jinyho ... :( ... myslim, ze to uz i fungovalo, ale tedka _currentframe nacte postupne od 0 az k 63 behem cca 5 vterin a pak nastane true pro tu podminku. Akorat ten swf neni jeste u konce (ceka treba na kliknuti).
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0