Autor Zpráva
Erw
Profil
Zdravím, řeším problém s vložením jednoho projektu do druhého - jsem začátečník. Použil jsem fci loadmovie, to nebylo složitého, problém je ovšem v tom, že takto vložené swf se zobrazuje bez ohledu na velikost symbolu, prostřednictvím kterého ho zobrazuji. I pokud bude velikost tohoto symbolu schodná s velikostí stage vkládaného swf, vzniká problém s tím, že vložené swf se zarovnává vůči hornímu levému rohu celého stage, nikoli vůči symbolu, prostřednictvím kterého ho zovrazuji. Může mi někdo poradit, případně napsat ukázkový kód jak toto udělat? Byl bych velmi vděčný, už s tím válčím pár dni.
embee
Profil
Mno, sice uz hodne dlouho ficim na novejsi verzi flashe (predpoklam ze stale pouzivas maximalne 8ku), ale nepamatuju si, ze bych takovy problem nekdy resil - nacitany swf by se mel pozicovat vzhledem k registracnimu bodu kontejneru, do ktereho ten symbol nacitas.

Nicmene pokud to opravdu nefunguje takto, tak proste na loadComplete dej skript, ktery ti nastavi x a y podle toho kde je pozice toho symbolu, do ktereho loadujes swf.
FlashManiac
Profil
Erw
souhlasim s embeem, také jsem používal dlouho obyc. loadMovie,ale pak jsem začal používat MovieClipLoader a tam máš daleko větší kontrolu na tím co a jak načítáš.
co se týká těch souřadnic.. pokud ti to i přesto bude umistovat na absolutní souřadnice, stačí si odečíst absolutní souřadnice z toho klipu na hlavní ose..
př.:
var loaderKlip:MovieClipLoader=new MovieClipLoader();
var naslouchacKlip:Object=new Object();
naslouchacKlip.onLoadComplete=function(clip_mc:MovieClip){
	//clip_mc._visible=false;
}
naslouchacKlip.onLoadInit=function(clip_mc:MovieClip){
	//vloz svuj kod zde
}
//..zde bude dalsi kod tveho programu
loaderKlip.addListener(naslouchacKlip);
loaderKlip.loadClip('tvujClip.swf','nacitaciClip_mc');

umisteni(nacitaci klip je na 100,100 a nacitany klip chci pichnout vuci nacitacimu na 10,5)
nacitanyClip_mc._x=nacitaciClip_mc._x+10;
nacitanyClip_mc._y=nacitaciClip_mc._y+5;


tak snad ti to pomuze

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0