Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
zombie Profil * |
#1 · Zasláno: 1. 8. 2005, 01:57:20
Moderátor DoubleThink: Přesunuto ze zaniklé kategorie Flash všeobecně. Prosim Vas, ako sa vytvori loadin ktory mi natiahne pomerne vacsi subor? Vytvoril som obycajny, co vyzera ako progressbar ale ked mi natiahne 100% tak mi loading zmyzne a prazdna obrazovka. Poradte kolko rozlicnych sposobou vytvorenia takehoto loadingu existuje? Poslite niekto zrozumitelny postup v kratkosti, popripade aj actionscript.., pls.. |
||
Hanz Profil |
#2 · Zasláno: 1. 8. 2005, 11:18:39
zombie
Vlastně neomezeně, ale všechny mají společný základ a to getBytesLoaded a getBytesTotal Ukázka je třeba tady: http://flash.jakpsatweb.cz/index.php?page=preloader |
||
flz Profil |
#3 · Zasláno: 1. 8. 2005, 12:55:03
da sa aj cez _framesloaded a _totalframes, ale skor sa to pouziva ako doplnok k tomu co napisal Hanz
|
||
zombie Profil * |
#4 · Zasláno: 1. 8. 2005, 14:33:57
ten preloader poznam, prave ten mi niekedy funguje a niekedy nie, potom su tam este componenty,
a ked do seba vopcham viac movie clipov a vsade dam loader, tak funguje dobre len ten prvy, hlavny a tie ostatne co su vo vnutri tie funguju len nakoniec stale ostavaju na obrazovke, skusal som ich aj zrusit v actionscripte ale nezabera.. clip v clipe inac to nejak funguje potom.. no nejak najdem.. ale zaujali ma animovane loadery, pocas casu ako sa natahuje, sa loader krasne animuje, verim, ze je to toto iste getBytesLoaded a getBytesTotal, ale neviem to nastavit zatial.. mam nejaku animaciu a chcem ju nastavit aby to bol loader a skusam a skusam, zatial nefunguje, tak ako loader ma fungovat... animovany loader.. |
||
Hanz Profil |
#5 · Zasláno: 1. 8. 2005, 17:05:36
zombie
Děláš asi někde chybu ve scriptu. To musí fungovat. |
||
flz Profil |
#6 · Zasláno: 1. 8. 2005, 17:09:16 · Upravil/a: flz
ak je ta animacia daka zlozita a nie len dake natahovanie, otacanie ci ina deformacia, tak skus toto
tu animaciu si pomenuj napr loader_anim a pridel tomuto MC tento skript onClipEvent (load) { loader_frames = this._totalframes/100; } onClipEvent (enterFrame) { loaded = _root.getBytesLoaded()/_root.getBytesTotal()*100; this.gotoAndStop(Math.round(loader_frames*loaded)); if (loaded == 100) { _root.play(); } else { _root.gotoAndStop(1); } } malo by to vyzerat takto>>> preloader_c.swf a fla mas tu>>> preloader_c.fla --- ak sa ti v tom swf ten napis flz neanimuje, znamena to, ze mas rychle pripojenie :) mne to tak robi, to swf ma len 256kb (ja mam 10mbit pripojenie) |
||
flz Profil |
#7 · Zasláno: 1. 8. 2005, 17:14:13
prasivy szm.sk mi tam nechce nahrat to .fla... daj mail a tam ti to poslem ak chces
|
||
zombie Profil * |
#8 · Zasláno: 1. 8. 2005, 17:36:43
tak mi posli na zombie648@post.sk, ja mam inac tiez niekedy problem, ze mi nieco nechce nahrat, nechapem preco sa to stava.. myslim, ze kvoli tomu casto ze su to domeny zadarmo.. preto to nefunguje 100%.. idem skusit ten script na tu animaciu..
|
||
flz Profil |
#9 · Zasláno: 1. 8. 2005, 17:40:37
a pritom to fla ma nieco malo cez 600 kb... szm sux! a tou reklamou suxuje este viac
|
||
zombie Profil * |
#10 · Zasláno: 1. 8. 2005, 17:46:30
ja pouzivam toto zatial,
var myLoader_mcl:MovieClipLoader = new MovieClipLoader(); var mclListener:Object = new Object(); mclListener.onLoadProgress = function(target_mc:MovieClip) { var prog:Object = myLoader_mcl.getProgress(target_mc); var pctLoaded:Number = Math.round((prog.bytesLoaded/prog.bytesTotal)*100); bar_mc._xscale = pctLoaded; pctLoaded_txt.text = pctLoaded+"% loaded"; }; myLoader_mcl.addListener(mclListener); myLoader_mcl.loadClip("Nazov_klipu.swf", 0); ale posledny problem som mal, ze mi to natiahlo 100% a ten klip mi to nechce potom zahrat, potom sa mi loader vypne a stranka sa dalej tvari ze stale nahrava.. a nespusti to ani bohovi, nechapem tomu, offline to funguje nadherne.. poznam este asi dalsie dva sposoby, druhy jednoduchy s pouzitim componenty funguje ale sa to zasekava a nie je to take dojimave ako ked vytvoris svoju vlastnu loading animaciu.. myslim, ze to je kvoli domene.. lebo je zdarma.. |
||
flz Profil |
#11 · Zasláno: 1. 8. 2005, 17:51:20
nerozumiem tam tym dvojbodkam :) (var myLoader_mcl:MovieClipLoader = new MovieClipLoader(); ) takze ti neviem poradit, ale mne tam chyba daka podmienka
|
||
zombie Profil * |
#12 · Zasláno: 1. 8. 2005, 18:19:30
akoze co je na tych dvojbodkach..
toto normalne funguje, je to zatial moj naosvedcenejsi script na loading.. napriklad nacitanie zvuku, .mp3 var intro_sound:Sound = new Sound(); intro_sound.loadSound ("Nazov.mp3", true); intro_sound.onID3 = function (success:Boolean) { trace (success); }; intro_sound.onSoundComplete = function() { trace("Hudba"); }; nacita pri behu mp3, id3 su info o subore mp3, onLoad sa vyvola ked sa dokonci nacitanie mp3, onSoundComplete sa vyvola ked sa skonci nacitanie mp3, to je trosku podobny system.. ale so zvukom je problem vzdycky, lebo strasne spomaluje natahovanie |
||
Hanz Profil |
#13 · Zasláno: 1. 8. 2005, 18:27:14
zombie
Taky mi tam chybí něco co by mělo po načtení spustit tu animai. onLoadComplete, nebo nějaká podmínka. A teď mě ještě napadlo že se ti to možná nespouští, protože máš v tom mc co načítáš _root.stop() a to ti zastaví hlavní časovou osu. flz Ty dvojbodky (to zní, ale hezky) se používají na striktní typování. Je to vymoženost Flashe MX 2004. Ulechčuje to psaní kódu, ale myslím, že používat ho v takové míře je zbytečné. |
||
zombie Profil * |
#14 · Zasláno: 1. 8. 2005, 20:38:57
taky obycajny loader viem urobit
www.kamilst.wz.cz/nacitanie.html tu mam pouzity tento script: var pbListener:Object = new Object(); pbListener.progress = function(evt) { evt.target._visible = true; }; pbListener.complete = function(evt) { evt.target._visible = false; }; catalog_pb.addEventListener("progress", pbListener); catalog_pb.addEventListener("complete", pbListener); a mam tam loader, progressbar a action, ale ked uz nejake zlozitejsie, alebo naanimovat, tak mi to v compe funguje, ale na sieti nie, sa to tam zasekava a pod.. nechapem tomu |
||
Hanz Profil |
#15 · Zasláno: 1. 8. 2005, 20:56:16
zombie
1) Buď ho máš moc náročný datově (musí být tak náročny na grafiku, aby se stihl načíst). 2) Pokuď je nastavený na množství načtených dat tak data se aspoň mi nikdy rovnoměrně nenačítají. To znamená že kousek se načte rychleji, kousek pomaleji. Občas si to dá pauzičku a proto to není rovnoměrné. |
||
flz Profil |
#16 · Zasláno: 1. 8. 2005, 21:01:32 · Upravil/a: flz
Hanz
OT: kde sa o tom docitam viac? ako sa to vola po anglicky? :)) myslim tie dvojbodky |
||
Hanz Profil |
#17 · Zasláno: 1. 8. 2005, 21:33:45
flz
Celý anglický název je Strict data typing. Určitě o tom najdeš něco na domovských stránkách Macromedií. Jde vlastně o to, že když třeba napíšeš: var nacti:LoadVars=new LoadVars() tak potom, když napíšeš: nacti. tak se ti objeví nabídky všech funkcí co lze použít (nemusíš si přesně pamatovat jak se co píše). |
||
Časová prodleva: 9 měsíců
|
|||
Anonymní Profil * |
#18 · Zasláno: 17. 4. 2006, 15:18:55
www.dd-clan.wz.cz cela vo flasku MX a mam 12 rokov!!!
|
||
Hanz Profil |
#19 · Zasláno: 17. 4. 2006, 18:21:50
Anonymní
1) Zakládej nová témata!! 2) a mam 12 rokov!!! -> A co jako? Na věku nezáleží. |
||
Časová prodleva: 27 dní
|
|||
Anonymní Profil * |
#20 · Zasláno: 14. 5. 2006, 14:26:47
no chcel by som vedet aky web by si urobil ty kebize mas 12 rokov
|
||
Časová prodleva: 1 měsíc
|
|||
HUGOMAN Profil * |
#21 · Zasláno: 21. 6. 2006, 22:51:05
Heh dal TI!
ale tipujem ze mas viac asi 13-14 :D |
||
Časová prodleva: 8 měsíců
|
|||
suro marek Profil * |
#22 · Zasláno: 11. 2. 2007, 18:27:30
ja mam 13 a pozrite na to (to robim skole) Tu!!!
|
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0