| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| lk Profil * |
#1 · Zasláno: 1. 10. 2009, 11:26:21
Zdravím všechny, vytvořil jsem jednoduchý 3D model auta v blenderu na otestování papervisionu. Pak ho vložil do flashe např. dle tutoriálu: http://papervision2.com/loading-complex-models/ Model se zobrazuje relativně správně, až na jednu zásadní věc. I prostor v blatnících auta je vyplněný plochami s texturou. Při zobrazení např. ve SwirlVieweru se celý model zobrazuje správně (plochy, které jsou "schované" v modelu-blatníky jsou opravdu schované). Problém nastává v papervisionu,kdy se v určitých úhlech zobrazuje i výplň blatníků skrz karoserii. Jako by kód nedokázal stanovit, co je před a co je za určitou plochou. V čem by tedy mohl být problém?Díky za radu...PS-něco podobného je vidět např. i v tomto tutoriálu,kdy se občas chybně objevují skryté plochy objektu UFO: http://www.elctech.com/tutorials/importing-google-sketchup-models-into-papervision-3d
|
||
|
Časová prodleva: 16 let
|
|||
0