Autor Zpráva
petr1231
Profil *
ahoj lidičky,
potřebuju pomoc. Nemáte někdo náhodou zkušenost s ovladačem hlasitosti z Common Libraries (fader - gain) zvuk ovládám v pohodě, akorát hodnota která má být od 1 do 100 mě zobrazuje podivně veliké hodnoty . pokud to zkouším na novém listě tak fachá normálně, ale jak to použiju u sebe vložene do MC tak to takhle blbne, zkoušel už jsem všechno možný , ale fakt nevim .
přidávám script z tohoto butonu.vloženého do MC.
díky za vaše poznatky.
Petr

top = vol._y;
left = vol._x;
right = vol._x;
bottom = vol._y+100;
level = 100;
//
vol.onPress = function() {
startDrag("vol", false, left, top, right, bottom);
dragging = true;
};
vol.onRelease = function() {
stopDrag();
dragging = false;
};
vol.onReleaseOutside = function() {
dragging = false;
};
//
_root.hudba2.volume.onEnterFrame = function() {
if (dragging) {
level = 100-(vol._y-top);
} else {
if (level>100) {
level = 100;
} else if (level<0) {
level = 0;
} else {
vol._y = -level+100+top;
}
}
_root.hudba2.hudba.setVolume(level);
};
Hanz
Profil
petr1231
Musel bych to asi vidět, ale odhaduju že je to vložením do MC. Nesmíš totiž zapomítat, že v MC se souřadnice počítají od registračního bodu. Zkus si tam schválně přidat
trace(top = vol._y )
trace(left = vol._x )

A podívej se jestli jsou ty hodnoty tykové jako by měly být.
petr1231
Profil *
Tak to zkoušim , už je jasny co to zobrazuje. hodnata jsou cisla vcetne desetinejch ,
třeba když bottom = 77.25 tak se v okně zobrazí 7725 místo 77 ;

takže to potřebuju nějak udělat pouze na celý, nevim v čem je chyba , ale jestli mě pomůžeš budu rád.
díky Petr
Hanz
Profil
petr1231
Tak to zaokrouhluj.
Math.floor()
petr1231
Profil *
zkusim, zatim díky.
Petr
petr1231
Profil *
už to běží ,
díky Petr

top = vol._y;
left = vol._x;
right = vol._x;
bottom = vol._y+100;
level = 100;
//
vol.onPress = function() {
startDrag("vol", false, left, top, right, bottom);
dragging = true;
};
vol.onRelease = function() {
stopDrag();
dragging = false;
};
vol.onReleaseOutside = function() {
dragging = false;
};
//
this.onEnterFrame = function() {
if (dragging) {
level = 100-(vol._y-top);
level = Math.floor(level);
} else {
if (level>100) {
level = 100;
} else if (level<0) {
level = 0;
} else {
vol._y = -level+100+top;
}
}

_root.hudba2.hudba.setVolume(level);

}
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0