Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Squler Profil * |
#1 · Zasláno: 22. 10. 2009, 17:54:26
Ahojte jde nějak normálně bez knihoven (Papervision,...) na 3D vložit do flashe nějakej 3D model ? Nebo ho alespoň ve flashi vykreslit ale nějak jednoduše třeba jen 3D kostku... Jde to ? (V as2)
|
||
flz Profil |
#2 · Zasláno: 22. 10. 2009, 23:08:44
videl som dake 3d enginy napisane v as2, ale zevraj su nevykonne a zlozite
alternativou ti moze byt vlozenie vyrenderovaneho obrazka do flashu a vytvorit iluziu 3d |
||
embee Profil |
#3 · Zasláno: 22. 10. 2009, 23:41:44
v as2 to sice jde, ale jak uz psal flz, je to strasne rigidni. Kazdopadne zde je tutorial: http://www.actionscript.org/resources/articles/717/1/Simple-3D-programming-for-AS20/Page1.html
Nicmene bych nerekl, ze v as3 to bude o mnoho lepsi, sice pribylo API na 3D, ale je to spis 2.5D - objekty nemaji zadnou hloubku. Takze bych rekl, ze stejne nejlepsi volba bude ten papervision. |
||
Časová prodleva: 21 dní
|
|||
monkey Profil * |
#4 · Zasláno: 12. 11. 2009, 15:26:30
Squler:
animacia sa uklada z 3d programu alebo kompozicneho programu do snimkov .tga (targa) to znamena ze jedna otocka tej kocky je jeden snimok na casovej osi vo flasi. Vyrenderovane snimky potom importujes a setky hodis na casovu os ak potom stlacis Enter prehra sa cela animacia ... Otazkou je ako si v tomto procese zbehli :) |
||
DoubleThink Profil * |
#5 · Zasláno: 12. 11. 2009, 15:58:50
AS3 přidává vlastnost z pro DisplayObjecty, stejně jako rotaci kolem os x a y. Výsledkem je pak projekce v perspektivě. Plnohodnotné 3D to ještě není. Třeba se někdy dočkáme i toho.
|
||
monkey Profil * |
#6 · Zasláno: 12. 11. 2009, 16:01:15
DoubleThink:
to je sice pekne ale programovat argumenty pre kazdu os sa mi zda az prilis komplikovane ... |
||
flz Profil |
#7 · Zasláno: 12. 11. 2009, 18:05:24 · Upravil/a: flz
monkey:
„animacia sa uklada z 3d programu alebo kompozicneho programu do snimkov .tga (targa)“ len doplním, že výstupom z týchto 3rd part programov môže byť aj priamo swf, čím získaš vektorový formát. má to isté obmedzenia, ale tiež sa tým otvára kopa možností. ja osobne používam pre bitmapový export formát .png otázkou ostáva, či si Squler vystačí s pred-renderovanou grafikou, alebo bude potrebovať real-time render |
||
Časová prodleva: 14 let
|
0