Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
nemesix Profil * |
#1 · Zasláno: 12. 8. 2005, 14:01:13
ako by som urobil ze ked sa MC(panacik) dotkne napr zeme/muru tak sa vrati spet na predchodziu/na poslednu x,y ktoru vykonal pred tym ako sa dotkol steny???
-teda ked sa dotkne steny tak sa vraty na predchodziu poziciu -diky ak vas nieco napadne |
||
flz Profil |
#2 · Zasláno: 12. 8. 2005, 14:51:33 · Upravil/a: flz
ak robis hru, tak to podla mna nieje dobry napad, pretoze sa ti ten panacik bude vselijako natriasat ked bude stat na zemi (stale bude opakovat to, ze nabura do steny a vrati sa, zase nabura a zase sa vrati....)
|
||
nemesix Profil * |
#3 · Zasláno: 12. 8. 2005, 18:04:48
jak to mam ale urobit???
|
||
nemesix Profil * |
#4 · Zasláno: 12. 8. 2005, 18:07:12
-ja som este nerobil takyto typ hry a neviem ako by som to urobil
-chcem aby napr. panacik ide po plosinke a bude tam stena cez ktoru neprejde... neporadis? ako by sa to dalo? |
||
Hanz Profil |
#5 · Zasláno: 12. 8. 2005, 18:37:26
nemesix
Nemám sice čas se s tím teď zaobírat, ale tohle by mohlo být ono: http://interval.cz/clanek.asp?article=1314 |
||
nemesix Profil * |
#6 · Zasláno: 13. 8. 2005, 08:39:46
zaujimavy priklad ale tam je to robene mechanicky-ked sa pretne s zem1 alebo zem2 alebo zem3....
a ja budem mat v mojej hre cez 300 plosin-takze to nepada v uvahu |
||
Hanz Profil |
#7 · Zasláno: 13. 8. 2005, 11:14:45
nemesix
No myslím, že to ani nevadilo. Můžeš si napsat podmínku pomocí for a nemusíš to tak složitě vypisovat: cislo=0 for(i=0;i<300;i++){ if(_root.agent.noha.hitTest(_root.["zem"+i])==false){ cislo++ } } if(cislo==300){ setProperty(this, _y, this._y+5 }else{ if(Key.isDown(key.SPACE)){ _root.skok = 1; } } Netestoval jsem, ale mělo by to fungovat. |
||
Časová prodleva: 19 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0