| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| amater Profil * |
#1 · Zasláno: 13. 8. 2005, 09:28:50
ako urobim to ze sa bude otacat movieclip za kurzorom?
-nieco ako kompas az na to ze sa bude otacat za mysou/kurzorom |
||
| Hanz Profil |
#2 · Zasláno: 13. 8. 2005, 10:59:51
amater
Tak teoreticky podle _xmouse a _ymouse Tím zjistíš souřadnice myši. A pokuď umíš goniometrické funkce tak si úhel už jistě lechce spočítáš :o) |
||
| amater Profil * |
#3 · Zasláno: 13. 8. 2005, 11:21:10
dik-teraz to budem ale pol. hod. preratavat... :)
|
||
| amater Profil * |
#4 · Zasláno: 13. 8. 2005, 11:40:34
je to takto dobre?-asi nie lebo mi to nefunguje
onClipEvent (enterFrame) { _rotation=tan(_ymouse-_y)/(_xmouse-_x); } |
||
| Timy Profil |
#5 · Zasláno: 13. 8. 2005, 11:42:18
oflashi.net/sipky.php třeba tohle pomůže, ale je to tam vysvětlené tak nějak horko-těžko jak se u nás říká
|
||
| amater Profil * |
#6 · Zasláno: 13. 8. 2005, 11:51:57
hmmm to je fakt az take zlozite??
|
||
| Timy Profil |
#7 · Zasláno: 13. 8. 2005, 11:57:57
já jsem to jednodušeji nezvládl:-( ale já tam otáčím všechny šipky, jedna šipka by měla být jednodušší. Jestli zvládáš goniometrické funkce, tak uděláš v pohodě, jestli je neumíš, tak to neuděláš...
|
||
| Timy Profil |
#8 · Zasláno: 13. 8. 2005, 12:15:54
Vytvoř si ten movie clip, který se má otáčet a přidej k němu tenhle skript:
onClipEvent(enterFrame) { x=_root._xmouse-_x; y=_root._ymouse-_y; c=Math.sqrt((x*x)+(y*y)); y2=_root._ymouse-_y+_height; a=Math.sqrt((y2*y2)+(x*x)); b=_height; cos=(((b*b)+(c*c)-(a*a))/(2*b*c)); acos=(Math.acos(cos)); uhel=180/Math.PI*acos; if (_root._xmouse<_x) { uhel=360-uhel; } _rotation=uhel; } Možná to půjde i nějak ořezat, ale do toho se mi už nechtělo, tohle chodí |
||
| amater Profil * |
#9 · Zasláno: 13. 8. 2005, 12:21:37
diky to mi bohate postaci
|
||
| nemesix Profil * |
#10 · Zasláno: 13. 8. 2005, 21:25:32
onClipEvent (enterFrame) {
x = _root._xmouse; y = _root._ymouse; Radiany = Math.atan2 (y,x); _root.Stupne = Radiany * 180/Math.PI ; } MYSLIM ZE TENTO JE JEDNODUCHCI- |
||
| amater Profil * |
#11 · Zasláno: 14. 8. 2005, 10:05:20
onClipEvent (enterFrame) {
x = _root._xmouse-_x; y = _root._ymouse-_y; c = Math.sqrt((x*x)+(y*y)); y2 = _root._ymouse-_y+_height; a = Math.sqrt((y2*y2)+(x*x)); b = _height; cos = (((b*b)+(c*c)-(a*a))/(2*b*c)); acos = (Math.acos(cos)); uhel = 180/Math.PI*acos; if (_root._xmouse<_x) { uhel = 360-uhel; } _rotation = uhel-90; } --SICE TO FUNGUJE KED TO DAM NA MOVIECLIP ,ALE KED TENTO MOVIECLIP DAM DO INEHO MC TAK TO UZ NEFUNGUJE --NAPR.--MAM MC MENOM "SIPKA" a na nom dam tento script co je hore /dlhy/ a ked vlozim sipku do ineho movieclipu tak to ukazuje blbo neporadite? |
||
| Timy Profil |
#12 · Zasláno: 14. 8. 2005, 10:39:27
teda ty mi dáváš hned po ránu... Nikdo jiný se v tom asi nevyzná, takže to zůstane na mě:
onClipEvent(enterFrame) { x=_parent._xmouse-_x; y=_parent._ymouse-_y; c=Math.sqrt((x*x)+(y*y)); y2=_parent._ymouse-_y+_height; a=Math.sqrt((y2*y2)+(x*x)); b=_height; cos=(((b*b)+(c*c)-(a*a))/(2*b*c)); acos=(Math.acos(cos)); uhel=180/Math.PI*acos; if (_parent._xmouse<_x) { uhel=360-uhel; } _rotation=uhel; } teď už by to mělo fungovat ať to vrazíš kamkoliv |
||
| amater Profil * |
#13 · Zasláno: 14. 8. 2005, 11:04:32
--DIKES uz to fakci
|
||
|
Časová prodleva: 20 let
|
|||
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0