Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Maus Profil * |
#1 · Zasláno: 21. 11. 2009, 19:34:20
Ahoj, vsude narazim na reseni jak nacitat externi obrazky do MC. Ale ja mam ponekud trivialnejsi problem. Mam v knihovne medii slozku ve ktere mam rekneme deset JPGcek. Ted si na scenu hodim prazdny MovieClip nebo Graphic to je v celku jedno. A chtel bych pomoci AS3 nacist do treba toho MC nektery z tech obrazku co mam v te knihovne svoji. Jak by toto slo realizovat, predpokladam ze to bude nejaky primitivni parametr, ale tapu v tom uz vic jak den, google negoogl :D
Dekuji (jezis ted koukam ze se ma pouzivat diakritika, za to se omlouvam :-) ) |
||
DoubleThink Profil * |
#2 · Zasláno: 21. 11. 2009, 21:38:58
JPEG v knihovně je objekt flash.display.BitmapData. Stačí jej ve vlastnostech pojmenovat a pak můžeš psát třeba:
var pejsek:pejsekJPG = new pejsekJPG(); |
||
Časová prodleva: 2 roky
|
|||
j.e. Profil * |
#3 · Zasláno: 7. 8. 2011, 04:03:37
Trápí mne ten samý problém, jak toto udělám v AS2? Je to stejné? Omlouvám se, jsem začátečník a trochu jsem nepochopil jak by měl správně celý AS vypadat..
Předem děkuju za odpověď.. |
||
Časová prodleva: 4 dny
|
|||
weroro Profil |
#4 · Zasláno: 10. 8. 2011, 20:08:14
import flash.display.BitmapData; var objekt:BitmapData = BitmapData.loadBitmap ("obrazok_v_library"); var mc:MovieClip = this.createEmptyMovieClip ("mc", this.getNextHighestDepth ()); mc.attachBitmap (objekt, this.getNextHighestDepth ()); |
||
flz Profil |
#5 · Zasláno: 11. 8. 2011, 11:03:13 · Upravil/a: flz
j.e.:
založ si vlastný príspevok s otázkou a neoživuj mŕtvoly prosím (tento príspevok bol založený 21.11.2009) |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0