Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Al Johara Profil * |
#1 · Zasláno: 30. 12. 2009, 09:54:33
Zdravím,
ješte začínam ve flashi(actionscript dvojka) a ani knížka a tutoriály na webu mi nepomohli na zdánlivě jednoduchou věc. jak by ste napsali globální vlastnosti pro tlačítka? on (rollOver) { Mouse.hide(); kurzor_oko._visible = 1; startDrag(_root.kurzor_oko, true); } on (rollOut) { Mouse.show(); kurzor_oko._visible = 0; stopDrag(); } Problém nastane když se v animaci objeví obrovské množství tlačítek (což je múj případ) a chci se vyhnout koprírování stejného scriptu do každého tlačítka, přičemž ale několik tlačítek by tohle dělat nemělo. Takže múj cíl je zařadit tlačítka které chci aby sa u nich prováděla tahle akce do jakési "skupiny" skrz kterou bych jim globálne mohl nadefinovat akci nebo vlastnosti, nebo cokoliv jiného. snad mi někdo bude umět pomoct |
||
FlashManiac Profil |
#2 · Zasláno: 30. 12. 2009, 09:59:49
udělej to pomocí cyklu:
for(var i:Number-0;i<10,i++){ this['tlacitko'+i+'_btn'].nejakaVlastnostNeboPromenna=nejakaHodnota; this['tlacitko'+i+'_btn'].onRollOver=function():Void{ //nejake prikazy } } a melo by ti to fungovat >] |
||
Al Johara Profil * |
#3 · Zasláno: 30. 12. 2009, 10:45:38
diky moc, popravde tomu zapisu moc nerozumim, ale jdu to skusit, snad to bude fungovat;)
jen jeste abych nebyl hloupej :) udelal si for cyklus prvni hodnota je definovana pouze na zacatku a pak sa uz v cykleni neopakuje, tim je promenna i jenom netusim co se s ni v takovymhle případe deje, další znamená pokud proměnná i bude menší než deset - pokud prestane být podmínka neplatná tak se smyčka zastaví, a třetí je, že k proměnné i se připočítá 1. a dále sem hloupej, mohl bys to trošku popsat jedtli bys měl času? rád bych tomu rozuměl:) |
||
DoubleThink Profil * |
#4 · Zasláno: 30. 12. 2009, 13:17:57
Podrobnější info je také na Flash.jpw: Asynchronní události (AS2): Event-handler
|
||
Časová prodleva: 14 let
|
0