Autor Zpráva
tito100
Profil
dobrý den.
chcel by som sa spitat, aký je najednoduchší spůsob uloženia obrázka, ktorý chcem vykreslit.
jedná sa mi o to, že mám v pameti 10 000 obrázkov, a z toho určitú čast vykreslujem, trebars 100.
čiže potrebujem aby zabrali obrázky čím najmenej pameti ram,a aby sa dali vymazat.
čiže, pokial sa dá načítat a vykreslit čisto len obrázok, bez toho aby som musel používat niejakú vstavanú triedu, ktorá obsahuje kopu vlastností a metod ktoré vůbec nevyužijem . potrebujem len obrázok uschovat a vykreslit na zadané mieto.
ak by bolo možné, poprosil by som priamo ukážku na nahratie zo servera do premennej, vykreslenie do zadaného MC, a vymazanie z pamete. a ešte potrebujem poznat velkost obrázka width, height, a počet bitov.

vychádzam z toho, že ked som do pamete načítal 10 000 Mc ktoré obsahocvali jednpduchú grafiku čiary, tak to nehorázne sekalo. takže som sa rozhodol si vytvorit vlastnú triedu image, ktorá obsahuje len udaje x,z,w,h . pomocou ktorej to vykreslim v pripade potreby. a nevytvaram inastancie v movieclipe

vopred dakujem

Moderátor DoubleThink: Tvůj projev je špatně srozumitelný, piš prosím s diakritikou.
DoubleThink
Profil *
Je celá řada metod. Na načítání a zobrazování externí grafiky je přímo určen DisplayObjekt Loader. Alternativně jde obrázek načíst objektem URLLoader ve formě surových dat a ty pak zobrazit prostřednictvím objektu Bitmap nebo Shape.

V případě velkého množství obrázků je potřeba věnovat pozornost uvolňování paměti - a sice důkladnému odstraňování nepotřebných objektů z Display listu stejně jako odstraňování referencí na ně - o uvolnění paměti se pak postará garbage collector.
tito100
Profil
dalo by sa to srpavit tak. že si vytvorím len jeden sprite objekt. ktorý dam zobrazovat. a do toho spritu budem vykreslovat tých 100 bitmap objektou ? ale nie tak že ich určim ako child objekty. pride mi to ako hodne zložite. a zbytočne. jedoducho že mam instanciu spritu, a použijem niečo ako
for (i=0;i<100;i++)
{
    sprite.drawRectangle(0,0,width,height,white)
    sprite.drawBitmap(i*10,0,10,10,bitmap)
}

je mi jasne že to nefunguje, ani nemože. je to len ako ukažka toho čo si predstavujem.
da sa to takto spravit ? ak ano. mohli by ste mi ten kod upravit tak ako by mal ? čisto len to vykreslenie do spritu

vopred dakujem

jednoducho nechcem mat v scene 100 objektov, ked mi tam staci len jeden. z tym že v pripade potreby prekreslim jeho obsah

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: