Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
filipes Profil * |
Prosím o radu, pokud vložím import package a vytvorim objekt tridy v tomto balicku definovane(nakresli kruh), tak se mi nic nezobrazi, ale chyby zadne flash nevypise a pokud tento kod provedu bez napsani do tridy ale jen pomoci funkci primo v danem fla dokumentu tak funguje. Kde je chyba? Dekuju mnohokrat
Moderátor DoubleThink: Tvůj projev je špatně srozumitelný, piš prosím s diakritikou.
|
||
DoubleThink Profil * |
#2 · Zasláno: 25. 2. 2010, 18:03:45 · Upravil/a: DoubleThink
Hm, nerozumím tobě ničemu. Zkus to napsat jako člověk a ne jako španělsko-čínský translátor.
Direktiva import stanovuje, v jakých balíčcích má kompilátor hledat objekty. Asi jako když v céčku napíšeš using namespace blabla. Špatné použití importů by chybu při kompilaci určitě vyvolalo. |
||
filipes Profil * |
#3 · Zasláno: 25. 2. 2010, 18:13:07
DoubleThink:
:)) pardon, rozumim. Vytvorim novy fla soubor. Do prvniho frame v jedne vrstve vlozim as. Tam je import balicku a nasledne var promena = new Trida(); vytvoreni objektu tridy v tomto balicku. Jiz v konstruktoru by se mel nakreslit kruh. Ale nenakresli. Pokud ten samy kod akorat bez zapouzdreni do tridy napisu pomoci fce v tom samem frame a nasledne fci zavolem vse jede. Asi nekde je problem s this nebo tak necim .. nevim :( As delam vikendove . Moc diky za reakci |
||
filipes Profil * |
#4 · Zasláno: 25. 2. 2010, 18:34:22
filipes:
Omlouvam se, bylo to addChild(); zapomel pridat. Zacatky jsou tezke. |
||
Časová prodleva: 14 let
|
0