Autor Zpráva
filipes
Profil *
Prosím o radu, pokud vložím import package a vytvorim objekt tridy v tomto balicku definovane(nakresli kruh), tak se mi nic nezobrazi, ale chyby zadne flash nevypise a pokud tento kod provedu bez napsani do tridy ale jen pomoci funkci primo v danem fla dokumentu tak funguje. Kde je chyba? Dekuju mnohokrat

Moderátor DoubleThink: Tvůj projev je špatně srozumitelný, piš prosím s diakritikou.
DoubleThink
Profil *
Hm, nerozumím tobě ničemu. Zkus to napsat jako člověk a ne jako španělsko-čínský translátor.

Direktiva import stanovuje, v jakých balíčcích má kompilátor hledat objekty. Asi jako když v céčku napíšeš using namespace blabla.
Špatné použití importů by chybu při kompilaci určitě vyvolalo.
filipes
Profil *
DoubleThink:
:)) pardon, rozumim.
Vytvorim novy fla soubor. Do prvniho frame v jedne vrstve vlozim as. Tam je import balicku a nasledne var promena = new Trida(); vytvoreni objektu tridy v tomto balicku. Jiz v konstruktoru by se mel nakreslit kruh. Ale nenakresli. Pokud ten samy kod akorat bez zapouzdreni do tridy napisu pomoci fce v tom samem frame a nasledne fci zavolem vse jede. Asi nekde je problem s this nebo tak necim .. nevim :( As delam vikendove . Moc diky za reakci
filipes
Profil *
filipes:
Omlouvam se, bylo to addChild(); zapomel pridat. Zacatky jsou tezke.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0