Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
luca Profil |
#1 · Zasláno: 17. 3. 2010, 22:10:54
Ahojte, prosím vás mám program, ktorý potrebuje doladiť vec ohľadom zapametania si spravnych odpovedi.
Je veta, do ktorej ma užívateľ presunúť vhodne slovo myšou, potrebujem funkciu, ktora po stlaceni CHECK test vyhodi male okno, v ktorom budú výsledky (správne a nesprávne odpovede/ body). Kód: var counter:Number = 0; var startX:Number; var startY:Number; speak_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, pickUp); speak_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, dropIt); live_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, pickUp); live_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, dropIt); play_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, pickUp); play_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, dropIt); cook_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, pickUp); cook_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, dropIt); drink_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, pickUp); drink_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, dropIt); listen_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, pickUp); listen_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, dropIt); wear_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, pickUp); wear_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, dropIt); learn_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, pickUp); learn_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, dropIt); function pickUp(event:MouseEvent):void { event.target.startDrag(true); reply_txt.text = “”; event.target.parent.addChild(event.target); startX = event.target.x; startY = event.target.y; } function dropIt(event:MouseEvent):void { event.target.stopDrag(); var myTargetName:String = “target” + event.target.name; var myTarget:DisplayObject = getChildByName(myTargetName); if (event.target.dropTarget != null && event.target.dropTarget.parent == myTarget){ reply_txt.text = “Good Job!”; event.target.removeEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, pickUp); event.target.removeEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, dropIt); event.target.buttonMode = false; event.target.x = myTarget.x; event.target.y = myTarget.y; counter++; } else { reply_txt.text = “Try Again!”; event.target.x = startX; event.target.y = startY; } if(counter == 8){ //pocet spravnych umiestneni reply_txt.text = “Congrats, you’re finished!”; } } speak_mc.buttonMode = true; live_mc.buttonMode = true; play_mc.buttonMode = true; cook_mc.buttonMode = true; drink_mc.buttonMode = true; listen_mc.buttonMode = true; wear_mc.buttonMode = true; learn_mc.buttonMode = true; - ak do vety užívateľ správne presunie správne slovo, funckcia si zapametá odpoved a nakonci cvičenia po stlačení gombíku vyskočí okno s výsledkom. Prosím vás, vie mi niekto poradiť? Dakujem veľmi pekne. |
||
Časová prodleva: 5 dní
|
|||
luca Profil |
#2 · Zasláno: 22. 3. 2010, 22:13:46
How can I make some borders with function Drag and Drop?
Thanks |
||
Časová prodleva: 10 dní
|
|||
Mufanza Profil * |
#3 · Zasláno: 2. 4. 2010, 11:05:51
Veľa kódu a ťažké ho je čítať.
S čím presne máš problém? Ktorá časť nefunguje? |
||
Časová prodleva: 7 dní
|
|||
luca Profil |
#4 · Zasláno: 9. 4. 2010, 08:06:48
ahoj, je to hra, kde ucastnik musi uchopit spravne slovo (speak_mc, live_mc, atd.) a umiestnit ho do vety, v ktorej je volne miesto oznacene ako ciel (targetspeak_mc, targetlive_mc, atd.). Proste chcem ze ked pretiahnem slovo aby ostalo na hocakom mieste s nazvom oznaceným target, hoci odpoved nebude správna. Ak to bude podoplnovane, tak program by mi mal vyhodnotit uspesnost: spravných a nesprávnych odpovedí.
To je všetko. Dakujem |
||
Časová prodleva: 14 let
|
0