Autor Zpráva
MartyJ
Profil *
Zdravím, chci se zeptat, jak se dá udělat gotoAndPlay na stejný frame? Jsem začátečník, tak si s tím nevím moc rady ./

děkuju
embee
Profil
co myslis tim gotoAndPlay na stejny frame?
FlashManiac
Profil
embee:
možná myslí něco jako playOnce nebo tak něco
MartyJ:
pokud myslíš to co jsem napsal výše.. tak stačí si rozkliknout ten daný MC a na požadovaný snímek umístit stop(); pak už jen ovládáš klip pomoci klip_mc.play();

případně svůj dotaz upřesni
MartyJ
Profil *
Pardon, že sem to špatně popsal. Dělám takovou jednoduchou hru a chcu při kolizi dvou MC jít na ten samý frame (takže by se to kolo jelo jakoby odznova)

Tohle mám v tom MC který ovládám:
onClipEvent (enterFrame){
for(i=1; i<=13; i++){
if (this.hitTest ("_root.puntik"+i)){
_root.gotoAndPlay(1); //když tu nechám 1, tak mě to pokaždé odkáže na 2
}
}
}

sem začátečnická lama, tak prosím mějte trpělivost :D
FlashManiac
Profil
aha takže takový reset..
no není to o tom přejít na ten samý frame ale pri kolizi musíš vrátit ten ovládaný klip do původní pozice.. nevím přesně jak máš řešený celkový koncept(a to adresování bych také změnil.. pak se ti plete _root a this..ale mohlo by tam být třeb něco takového:
var sourX:Number=300;//doplnsi svoje udaje;
var sourY:Number=300;

clip_mc.onEnterFrame=function():Void{
  for(var i:Number=1;i<=13;i++){
    if(this.hitTest(this._parent['puntik'+i])){
      this._x=sourX;
      this._y=sourY;
    }
  }
}


pokud ale máš resetovat ještě další údaje musíš si na to udělat asi spešl funkci..
MartyJ
Profil *
FlashManiac: moc ti děkuju :)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0