Autor Zpráva
Jana
Profil *
Ahoj. Jsem začátečník v AC (učím se s AC 2) a potřebovala bych poradit s tímto problémem: Ve framu mám několik tlačítek (5 a více). Potřebovala bych poradit nějaký script (funkci) na jejich náhodné promíchání - snažím se vytvořit výukový materiál - vždycky tam mám nějaký úkol, otázku či animaci a pomocí těch tlačítek by měli studenti odpovídat. A taky by se ta tlačítka měla náhodně zobrazovat při načtení framu. Jak na to? Díky předem za radu. Jana
Velda
Profil
Jana:
nedá mi to... co je to AC?
panther
Profil
Velda:
ActionScript
Velda
Profil
panther:
ActionScript
jinak duplicitní téma...
Jana
Profil *
Sorry, jsem opravdu začátečník. Tak jsem asi na kurzu špatně zapsala zkratky - tak teda AS. A s tím duplikováním taky sorrráč - já to omylem odklepla ještě jednou a najednou to bylo znovu zobrazený v tomhle vlákně. Já nerada. J
FlashManiac
Profil
Jana:
gotoAndStop(random(5)+1);
Kamila
Profil *
Díky za snahu - ale asi jsem nebyla dobře pochopena. Každý ten objekt (tlačítko) má svoji pevně danou pozici _x, _y. (myslím vlastnost set Property). Potřebuju jenom aby se na těch pozicích ta tlačíka náhodně měnila, tedy:
při jednom načtení scény např:
tlačítko A má pozici např 50, 100
tlačítko B má pozici např 100, 200
tlačítko C má pozici např 150, 150
tlačítko D má pozici např 200,150
tlačítko E má pozici např 200, 200

při jiném přehrání téže scény
tlačítko A má pozici např 50, 100
tlačítko B má pozici např 150, 150
tlačítko C má pozici např 200, 200
tlačítko D má pozici např 100, 200
tlačítko E má pozici např 200,150

těhle různých kombinací by podle zásad matiky při peti tlačítkách mělo být 120, při šesti 720 atd. napadlo mne vytvořit nějaké dvourozměrné pole, to náhodně zamíchat a potom nastavit vlastnost getProperty jednotlivým objektům ale netuším jak na to (jsem fakt lama). Poraďte prosím. Díky Janča
Johnik
Profil
Tak ja bych to urcite neresil dvourozmernym polem. Pridas jedno tlacitko navic a musis rucne doplnit dalsich 400 pozic.