Autor Zpráva
Anonymní
Profil *
...tak by se dal nazvat muj dnesni zadrhel :

mam na hl. casove ose animaci (rekneme 10 snimku) a na 10 snimku mam prikaz _root.gotoAndPlay(5);

- chci aby se animace prehravala dokola od 5 do 10 snimku. zaroven!!! ovsem chci, aby na 10 snimku zacal hrat zvuk. problem je v tom, ze pokazde, kdyz animace dobehne na 10 snimek, zvuk zacne hrat znovu. takze potreti uz hraji 3 zvuky do sebe atd. ... zvuk je delsi nez rozmezi 5 framu...
nevim si s tim trosku rady..

poradil by nekdo nejaky napad???
diky vp
xavier32
Profil *
Anonymní

ja by som to riesil asi tak, ze by som si spravil ece jeden Mc a donho vlozil prave spominan miziku teda tych 5 snimkov ak si popisal.
no a tam kde mas animaciu a chces pustit zvuk povecme na tom 5 snimku tak tam vlozis kod (teraz neviem akosa to pise ) myslim ze je o load (nazov mc) je to asi zlozitejsie s tym kodom ale to by som sa musel pozriet do knihy :-)
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0