Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Verča Profil * |
#1 · Zasláno: 20. 9. 2010, 09:56:56
Ahoj. Potřebuju poradit (napsat kousek kodu). dělám v AS 2 projekt. Mám v něm tabulku hodnot (dvourozměrné pole), v něm jsou předem definované hodnoty _x, _y. V určitým místě potřebuju tyto hodnoty nastavit prvkům prvek1, prvek2,...prvekN. Chtěla jsem to provést pomocí FOR cyklu ale nedaří se mi to. Prosím poraĎte někdo. Děkuji předem Veronika
|
||
embee Profil |
#2 · Zasláno: 20. 9. 2010, 11:03:41
Melo by to byt nejak takto:
for(var i = 0; i<N; i++) { eval("prvek"+i)._x = pole[i][0]; eval("prvek"+i)._y = pole[i][1]; } |
||
Chamurappi Profil |
#3 · Zasláno: 20. 9. 2010, 11:24:57
Reaguji na embee:
„eval("prvek"+i)“ To vypadá docela hloupě. Ve starém ActionScriptu snad není způsob, jak se vyhnout eval u?
|
||
embee Profil |
#4 · Zasláno: 20. 9. 2010, 14:32:45
Chamurappi:
uz presne nevim, as2 neresim hodne dlouho... kazdopadne takto jsem to delaval a vzdy to fungovalo :) Nicmene jestli mas lepsi reseni, sem s nim ;) |
||
Chamurappi Profil |
#5 · Zasláno: 20. 9. 2010, 14:49:29
Reaguji na embee:
Flash neumím, ale předpokládám, že i v něm půjde ke globální proměnné přistoupit jako k vlastnosti globálního objektu (v JS je tím objektem window ). Pak není zapotřebí užívat prasárnu typu eval .
|
||
embee Profil |
#6 · Zasláno: 20. 9. 2010, 15:10:58 · Upravil/a: embee
Chamurappi:
No, jeste se da pouzit takovyto zapis: this["prvek"+i] viz priklad nize: var pokus1:MovieClip = new MovieClip(); trace(this["pokus"+1]) - tohle funguje, ale zde muze byt problem ve scopu, as2 je co se tyce scopu celkem nevyzpytatelny. |
||
FlashManiac Profil |
#7 · Zasláno: 20. 9. 2010, 15:21:10
embee, Chamurappi:
this["prvek"+i] funguje v AS2.0 bez problémů.. pokud to není složitější věc, nemá s tím As problém.. |
||
Časová prodleva: 7 dní
|
|||
XXX Profil |
#8 · Zasláno: 27. 9. 2010, 19:22:20
eval jsem v životě nepoužil a to už jsem "pár" skriptů napsal :))
|
||
Časová prodleva: 14 let
|
0