Autor Zpráva
nemesix
Profil
mam MC "cara" ktory by mal smerovat ku MC // "cara sa da predstavit ako lazer co je vidiet"
-a od bodu cara mi to smeruje na tento mc ,ale nameriava mi to len v 4 kvadrante uhla //teda len 0-90 stupnov,resp ked ukazem inde nez od uhla 0-90 tak to nefunguje
-toto je script na tom mc ku ktoremu smeruje ciara

onClipEvent (load) {
startDrag(this, true);
}
onClipEvent (enterFrame) {
setProperty(_root.cara, _height, this._y);
setProperty(_root.cara, _width, this._x);
}
Sitnarf
Profil
Jednoduchší možnost je tato:

do movieclipu cara

onClipEvent (enterFrame) {
this.clear();
this.lineStyle(2, 0xFF0000, 50); //tloušťka, barva, průhlednost
this.lineTo(_root.mc._x-this._x, _root.mc._y-this._y);
}


Napiš jestli to stačí jinak bys to musel udělat pomocí sin a cos.
nemesix
Profil
ano presne to som potreboval dik
este ...
//ako by som tu ciaru zameral --teda ked sa pretne s murom
onClipEvent (enterFrame) {
if (_root.mur.hitTest( ??? )) {
}
}
Sitnarf
Profil
Jaký tvar má ta zeď?
nemesix
Profil
/no nie je ctvorcovi ,teda je mnohouholnikovi //ale keby viem ten stvoruholnikovy tak by som zrejme vedel urobit aj ten zlozitejsi

-v podstate ide o toto -mam hraca a nepriatela... a od nepriatela ku hracovi vedie tato ciara a ked sa "ta ciara ktoru neviem zamerat" dotkne muru ,tak hraca nepriatel nevidi a potom nebude strielat...
nemesix
Profil
alebo ci by sa to dajako nedalo urobit ze ci sa daco nachadza medzi tymito dvoma bodmi??
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0