Autor Zpráva
KiRBEE
Profil *
Dobrý den,

narazil jsem na tento problém:

na například 4. snímku osy mám button, kterému definuju


on (release) {

gotoAndStop(10);
}


na snímku 10 mám button, který mě má "vrátit" o krok zpět - ne

on (release) {

gotoAndStop(4);
}


ale něco jako je v JavaScriptu 'javascript:history.back(-1)' [teda myslim, já jsem s nim už hodně dllouho nedělal ;)] - prostě aby si pamatoval, z kterého snímku jsem to "přišel" a na ten mě poslal...

Předem děkuju za odpověď!
Hanz
Profil
KiRBEE
on (release) {
gotoAndStop(10);
_global.snimek=_currentframe();
}

on (release) {
gotoAndStop(snimek);
}
KiRBEE
Profil *
Hanz

Pochopil jsem to správně tak, že "snimek" je jen proměná? Já jsem to zkusil zakomponovat do scény a nefunguje to - tak si jen říkám, jestli to je proměná nebo jestli to mám nahradit něčím konkrétním...

Ale děkuju za odpověď!
Timy
Profil
KiRBEE
snimek je proměnná, do které pouze ukládáš aktuální snímek (_currentframe) a potom na ni jen zpětně odkážeš gotoAndStop(snimek)
KiRBEE
Profil *
Tak jsem uploadnul soubor *.fla, jestli jsem to teda pochopil dobře...

http://kirbee.wz.cz/odkaz.fla
Hanz
Profil
KiRBEE
snimek je jen proměnná.
Ale teď jsem přišel na to, že jsem tam udělal chybu (psal jsem to totiž z hlavy).
Ty závorky za _currentframe tam nemají být. Takže:

on (release) {
gotoAndStop(10);
_global.snimek=_currentframe;
}

on (release) {
gotoAndStop(snimek);
}
DoubleThink
Profil *
Ty závorky za _currentframe tam nemají být.

Správně - je to vlastnost, nikoliv metoda
KiRBEE
Profil *
Tak jsem si s tim trochu pohrál a ty scripty fungujou jen v tomhle případě:


on (release) { 

gotoAndStop(10);
_global.snimek=_currentframe;
}



on (release) { 

gotoAndPlay(snimek);
}


přičemž na snímku, z kterého odkazuju, musí být akce "stop();".

Moc děkuju za odpovědi a vyřešení problému! .)
KiRBEE
Profil *
Aaaaaargh! Tak problém ještě není vyřešen - Jde o to, že když mam na ose například 20 framů a ten, na kterym je ten "vracecí" button, je třeba 15., použiju výše uvedené scripty, tak na se stane toto: kliknu na button s příkazem
on (release) { 

gotoAndPlay(snimek);
}

který mě ale nehodí na frame číslo 'proměnná "snimek"', ale spustí přehrávání animace od toho 15. snímku. Když jsem vytvořil dynamické tectové pole, do kterého se mi měl vypsat obsah proměnné "snimek", zůstalo prázdné, tak si říkám, jestli se do ní opravdu ukládá nějaká hodnota... :confused:
Timy
Profil
KiRBEE
zkus to přehodit
on (release) {
_global.snimek=_currentframe;
gotoAndStop(10);
}

předtím jsi nejdřív časovou osu posunul a pak teprve ukládal snímek
KiRBEE
Profil *
Tak nerad bych to zakřiknul, ale zdá se, že konečně všechno šlape jak má!

Takže já moc děkuju všem za pomoc při řešení tohohle problému! .)
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0