Autor Zpráva
TREKr
Profil
Zdravím,

hledal jsem řešení na můj problém různě po netu a prozatím jsem nic nenašel. Jakési základy z AS2.0 znám, ale odborník nejsem, proto zde píšu.

Můj problém je následující. Ve vícerozměrném poli mám uloženy souřadnice, jedná se cca o 140 záznamů, které se boudou postupně doplňovat. Z těchto záznamů mám za pomoci cyklu for a lineTo promítnutou trasu. Po této trase chci aby se mi pohyboval movie clip, bohužel nemohu nějak dosáhnout toho aby tuto trasu kopíroval. Mám pro pohyb napsanou tuto funkci:
moveObj = function (obj:Object, cil_x:Number, cil_y:Number, doba:Number):Void {
	posuv_x = cil_x-obj._x;
	posuv_y = cil_y-obj._y;
	count = 0;
	obj.onEnterFrame = function() {
		count++;
		obj._x += posuv_x/doba;
		obj._y += posuv_y/doba;
		if (count == doba) {
			delete obj.onEnterFrame;
		}
	};
};


Funkci používám takto:
var snimky:Number = 12; //počet snímků pro rychlost

attachMovie("jmenoMC","jmenoMC",10);//vložení prvku
jmenoMC._x = x_poz[0];//umístění x
jmenoMC._y = y_poz[0];//umístění y

for(i=1;i<=souradnice.length-1;i++) {
	moveObj(jmenoMC, x_poz[i], y_poz[i], snimky);
}


Problém je v tom, že mi to přejede z první pozice určené x_poz[0] a y_poz[0] hned do poslední pozice uložené v poli souradnice (z tohoto pole generuji zmíněné dvě pole x_poz a y_poz, protože ještě provádím přepočty souřadnic, ale to není pro běh scriptu podstatné). Jsem si jistý, že je chyba v tom, že mi cyklus for běží "moc rychle" a nedá funkci čas animovat přechod na souřadnice určené proměnnou i.

Když nepoužiji cyklus a vypíšu vše postupně kopírováním textu a nahrazováním proměnné i posloupností čísel, tak se funkce provede a pak na ni naváže druhá, ... a animace je plynulá od bodu k bodu - ne od startovního bodu k poslednímu v poli souradnice. Viz tento script:
moveObj(jmenoMC, x_poz[1], y_poz[1], snimky);

moveObj(jmenoMC, x_poz[2], y_poz[2], snimky);

moveObj(jmenoMC, x_poz[3], y_poz[3], snimky);

atd..


Jak docílím toho aby se mi cyklus počkal až se dokončí funkce? Díky za odpovědi.
weroro
Profil
this.createEmptyMovieClip("line",1);
var ArrayPos:Number = 1;
//
var poleX:Array = [50, 51, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 73, 74, 75, 77, 79, 81, 83, 85, 87, 88, 90, 92, 94, 96, 98, 99, 100, 102, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 113, 115, 118, 120, 123, 127, 131, 134, 136, 138, 139, 140, 142, 143, 144, 146, 148, 149, 151, 153, 155, 157, 158, 161, 163, 165, 167, 169, 172, 174, 176, 178, 180, 184, 186, 188, 190, 192, 194, 196, 198, 199, 201, 202, 203, 205, 207, 208, 209, 210, 212, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 219, 220, 220, 221, 222, 223, 223, 224, 225, 225, 226, 226, 226, 228, 228, 228, 228, 228, 228, 228, 228, 228, 228, 228, 228, 228, 227, 227, 226, 226, 225, 224, 224, 224, 222, 221, 220, 219, 217, 217, 215, 214, 212, 210, 208, 206, 205, 203, 201, 199, 197, 195, 193, 190, 188, 186, 182, 180, 178, 175, 171, 169, 164, 161, 158, 153, 151, 147, 144, 143, 141, 139, 138, 137, 136, 135, 133, 132, 131, 130, 128, 128, 126, 126, 125, 124, 123, 123, 121, 121, 119, 119, 119, 119, 119, 119, 119, 119, 119, 119, 119, 119, 119, 119, 119, 119, 119, 119, 119, 119, 120, 120, 121, 121, 122, 122, 123, 124, 124, 125, 126, 127, 127, 128, 128, 130, 131, 132, 132, 134, 134, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 144, 144, 145, 147, 149, 150, 151, 153, 155, 156, 157, 159, 161, 162, 163, 164, 166, 167, 168, 171, 175, 177, 179, 182, 185, 187, 188, 190, 191, 192, 193, 194, 196, 197, 198, 200, 203, 205, 207, 209, 211, 212, 213, 215, 216, 217, 218, 220, 221, 223, 226, 227, 228, 232, 235, 239, 242, 247, 250, 252, 256, 258, 261, 265, 267, 270, 273, 277, 282, 286, 290, 293, 299, 304, 310, 316, 322, 327, 332, 336, 338, 341, 344, 346, 349, 352, 355, 358, 360, 363, 366, 369, 370, 371, 373, 374, 376, 377, 379, 381, 383, 385, 387, 389, 390, 391, 393, 395, 397, 398, 399, 400, 402, 403, 405, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 419, 419, 421, 421, 422, 422, 423, 424, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 429, 430, 430, 430, 432, 433, 433, 434, 434, 434, 436, 436, 436, 438, 438, 438, 439, 439, 439, 440, 441, 441, 441, 442, 442, 442, 443, 443, 444, 444, 445, 445, 446, 446, 448, 448, 449, 449, 449, 450, 451, 451, 452, 452, 453, 454, 455, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 468, 469, 470, 472, 473, 474, 476, 477, 478, 478, 479, 479, 480, 481, 483, 484, 485, 487, 488, 489];
var poleY:Array = [45, 44, 44, 44, 44, 44, 44, 44, 43, 43, 43, 43, 43, 43, 43, 43, 43, 43, 43, 43, 43, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42, 41, 41, 41, 40, 40, 40, 40, 40, 40, 40, 40, 41, 41, 41, 41, 41, 41, 41, 41, 41, 41, 42, 42, 43, 43, 43, 43, 44, 44, 44, 46, 46, 46, 46, 46, 46, 46, 48, 48, 48, 48, 49, 50, 50, 52, 52, 54, 54, 54, 56, 56, 56, 57, 57, 58, 59, 60, 61, 63, 64, 64, 65, 65, 66, 68, 70, 72, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 83, 85, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 97, 98, 100, 102, 103, 104, 105, 106, 108, 111, 113, 115, 116, 118, 120, 124, 124, 126, 127, 129, 130, 132, 135, 135, 138, 138, 140, 142, 144, 147, 148, 151, 152, 153, 155, 155, 157, 158, 158, 159, 159, 160, 160, 161, 161, 163, 163, 164, 165, 167, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 178, 179, 180, 182, 183, 185, 186, 187, 189, 190, 191, 193, 195, 196, 197, 198, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 213, 214, 216, 217, 217, 218, 219, 220, 222, 222, 222, 224, 224, 226, 226, 227, 228, 228, 230, 230, 232, 232, 234, 235, 235, 236, 237, 237, 238, 239, 239, 240, 240, 240, 241, 243, 243, 243, 243, 243, 243, 245, 245, 245, 245, 245, 247, 247, 247, 247, 247, 247, 248, 248, 248, 248, 248, 249, 249, 249, 249, 250, 250, 250, 250, 250, 250, 250, 250, 250, 250, 250, 250, 250, 250, 250, 250, 250, 250, 250, 250, 249, 247, 247, 247, 247, 247, 245, 244, 244, 242, 242, 241, 240, 239, 239, 239, 239, 238, 238, 238, 238, 238, 238, 238, 238, 238, 238, 238, 238, 238, 238, 238, 238, 238, 238, 238, 238, 238, 238, 238, 239, 239, 240, 240, 241, 242, 243, 243, 244, 246, 246, 247, 247, 248, 249, 249, 250, 250, 250, 252, 252, 254, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 268, 269, 270, 272, 272, 274, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 282, 284, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 290, 291, 293, 295, 296, 297, 298, 301, 302, 305, 307, 308, 309, 311, 312, 313, 315, 317, 318, 319, 320, 322, 323, 325, 326, 327, 330, 331, 333, 335, 336, 336, 338, 338, 340, 342, 343, 344, 345, 346, 346, 348, 350, 350, 350, 351, 351, 352, 352, 353, 353, 354, 355, 356, 356, 357, 357, 358];
//
line.lineStyle(2,0x000000,100);
_root.line.moveTo(poleX[0],poleY[0]);
for (var i = 1; i<poleX.length; i++) {
	_root.line.lineTo(poleX[i],poleY[i]);
}
//
this.createEmptyMovieClip("obj",this.getNextHighestDepth());
with (obj) {
	lineStyle(1,0x33CCCC,100);
	beginFill(0x33CCCC,100);
	moveTo(0,-10);
	lineTo(10,-10);
	lineTo(10,10);
	lineTo(-10,10);
	lineTo(-10,-10);
	endFill();
	_x = poleX[0];
	_y = poleY[0];

}
this.onEnterFrame = function():Void  {
	obj._x = poleX[ArrayPos];
	obj._y = poleY[ArrayPos];
	if (!back) {
		ArrayPos++;
	} else {
		ArrayPos--;
	}
	if (ArrayPos == poleX.length || ArrayPos == 0) {
		back = !back;
	}
};
TREKr
Profil
weroro:
Díky

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0