Autor Zpráva
MirdaH
Profil
Mám menší problém s definováním pozice pomocí příkazu attachMovie. Uvnitř prvního snímku mám hned na prvním řádku kód
attachMovie ("player1", "player1", 99, {_x:240, _y:160})

Player1 se však objeví na pozici [0;0], zatímco když použiju attachMovie později v průběhu programu
function spustit() {
	spusteno = true;
	mrtvy = false;
	kolize = false;
	kolize2 = false;
	uhel = 0;
	while ((uhel > -0.3 && uhel < 0.3) || (uhel < 3.44 && uhel > 2.84)) {
			uhel = Math.random()*2*Math.PI;
		}
	rychlost_ball = 4;
	rychlost = 8;
	removeMovieClip(txtfield);
	removeMovieClip(player1);
	removeMovieClip(player2);
	attachMovie("ball", "ball", 10, {_x:Stage.width/2, _y:Stage.height/2});
	attachMovie("paddle", "paddle1", 0, {_x:32, _y:Stage.height-304});
	attachMovie("paddle", "paddle2", 1, {_x:Stage.width-64, _y:Stage.height-304});
	ball.onEnterFrame = hlavni;
}

objeví se ball, paddle1 i paddle2 na správném místě.
Problém samozřejmě můžu snadno vyřešit takto
player1._x = 240;
player1._y = 160;

ale zajímalo by mě, proč výše zmíněný kód nefunguje.
Děkuji za odpovědi.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0