Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
MirdaH Profil |
#1 · Zasláno: 14. 5. 2011, 13:18:49
Mám menší problém s definováním pozice pomocí příkazu attachMovie. Uvnitř prvního snímku mám hned na prvním řádku kód
attachMovie ("player1", "player1", 99, {_x:240, _y:160}) Player1 se však objeví na pozici [0;0], zatímco když použiju attachMovie později v průběhu programu function spustit() { spusteno = true; mrtvy = false; kolize = false; kolize2 = false; uhel = 0; while ((uhel > -0.3 && uhel < 0.3) || (uhel < 3.44 && uhel > 2.84)) { uhel = Math.random()*2*Math.PI; } rychlost_ball = 4; rychlost = 8; removeMovieClip(txtfield); removeMovieClip(player1); removeMovieClip(player2); attachMovie("ball", "ball", 10, {_x:Stage.width/2, _y:Stage.height/2}); attachMovie("paddle", "paddle1", 0, {_x:32, _y:Stage.height-304}); attachMovie("paddle", "paddle2", 1, {_x:Stage.width-64, _y:Stage.height-304}); ball.onEnterFrame = hlavni; } objeví se ball, paddle1 i paddle2 na správném místě. Problém samozřejmě můžu snadno vyřešit takto player1._x = 240; player1._y = 160; ale zajímalo by mě, proč výše zmíněný kód nefunguje. Děkuji za odpovědi. |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0