Autor Zpráva
flz
Profil
zdravím,
potrebujem vytvoriť nasledujúcu vec a neviem s tým pohnúť, robím to v AS3

- na scéne mám prázdny MC contentHolder
- hneď po spustení flashu sa do MC contentHolder naloaduje MC mainMenu
- MC mainMenu obsahuje buttony ktoré majú loadovať ďaľšie MC z library (chap1, chap2, chap3, chap4 a chap5)

neviem si poradiť s tým, že kam je najlepšie písať kód, či všetko na prvý frame, alebo do každého MC zvlášť a ako adresovať skript v rámci vnorených MC
v AS2 by som to mal hotové za 5 minut, ale AS3 je pre mňa zatiaľ hlavolam.
vygooglil som kopec tutoriálov, ale každý funguje separé, keď to spojím, tak to prestane fungovat.

Poraďťe prosím, som strateny :/
Johnik
Profil
Nejlepší je v AS3 psát ve třídách a objekty v knihovně od třídy podědit. Také je dobré mít root class, čímž odpadá otázka, jestli mít kód v 1. framu.
flz
Profil
v knižnici som si rozdelil celý obsah do jednotlivých MC, v properties som dal Export for ActionScript, pre každý MC som vytvoril triedu. Len potom s tým ďalej neviem pracovať.
Čo znamená mať root class?
Johnik
Profil
http://active.tutsplus.com/tutorials/actionscript/quick-tip-how-to-use-a-document-class-in-flash/

MovieClipu v knihovně můžeš změnit bázovou třídu, defaultně je to flash.display.MovieClip.
FlashManiac
Profil
flz:
Nejlepší je psát si vlastní AS soubory tříd a objektů(zvlášť pokud je to větší projekt)
pokud se nemýlím.. tak root class je bázová třida od které dědíš vlastnosti pro svůj objekt

Je to hodně jiné než klasická AS2 ale myslím že po pár zkušenostech daleko lepší způsob(hlavně nejsi vázaný na ustavičné kompilace všech věcí a poskytuje lepší využitelnost kódu, kdy není třeba psat stejný kód pořád dokola)

ten tutor výše je dost dobrý:)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: