Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
4JOKE Profil * |
#1 · Zasláno: 27. 10. 2005, 23:18:55
...mam motion tweening animaciu a niekde v polke chcem dat pauzu napr. na 10 sec.
skusal som to pomocou: stop(); function go() { play() }; setInterval (go,2500); ....ale niekedy mi to blbo (to by bolo na dlhsie vysvetlovanie) ....da sa ta pauza riesit aj inym sposobom? |
||
Hanz Profil |
#2 · Zasláno: 28. 10. 2005, 08:25:59
4JOKE
Jinak asi ne. |
||
4JOKE Profil * |
#3 · Zasláno: 28. 10. 2005, 12:25:09
...inac robi mi to jednu chybu.
...v 5. frame mam ten setinterval ako som napisal... ...ale potom animacia pokracuje a v 10. frame mam stop(), lenze to stop sa vobec nebere do uvahy ako keby tam ani stop nebolo.....preco? ako moze mat na to stale vplyv setInterval? |
||
4JOKE Profil * |
#4 · Zasláno: 28. 10. 2005, 13:10:16
....neviem, stale mi ten setInterval nefuguje. Neviem v com stale robim chybu...
napr. som este vyuzival setInterval tu: mam nejaky MC, a v nom mam nejaky ten tween.... .........na prvom frame mam: stop(); function go() { play() }; setInterval (go,10000); ........a tym padom by sa ten tween v MC mal spusat len kazdych 10sec , lenze mne to spravi toto: - prvy krat sa ten tween spusti po 10sec, druhy krat nejak uz len po 7sec , hned na to sa spusti znova tween 2x po sebe bez pauzi... - pripada mi to ako keby si ten setInterval hadzal udaje ako sa mu xe....vobec ma nenapada v com moze byt chyba.... ....pls pomozte s problemom co som pisal vyssie a s tymto problemom... |
||
Hanz Profil |
#5 · Zasláno: 28. 10. 2005, 14:12:33
4JOKE
Tak se zbav toho set interval: stop(); A je to v suchu :o) |
||
4JOKE Profil * |
#6 · Zasláno: 28. 10. 2005, 14:31:14
dik uz to ide....
|
||
Časová prodleva: 19 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0