Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
DannaD Profil * |
#1 · Zasláno: 13. 4. 2013, 16:36:30
Zdravím.
Mám na stagei vytvořený MovieClip se jménem instance "platno". Chci do toho plátna malovat kurzorem myši. Slouží k tomu metody třídy graphics - lineTo, moveTo. Předtím ještě nastavuji pomocí lineStyle pár drobných parametrů. Došel jsem zatím k něčemu takovému - přičemž se mi stále NIC nevykresluje. Zvýrazněné části jsou místa, kde nejspíš něco nefunguje správně. Na MouseDown a MouseUp to správně nastavuje proměnnou na 1 či 0 (abych mohl určit, jestli mám vykreslovat, nebo nemám). Řešení pomocí "Sprite" není vhodné, protože se musí addChildovat body a později to začne přerušovat čáru. import flash.events.MouseEvent; import flash.display.Graphics; var Barva:Number = 0x000000; var Sirka:Number = 5; var Typ:String = "CapsStyle.ROUND"; var Kresli:Number = 0; trace(Sirka+Typ+Barva); typKruh.addEventListener(MouseEvent.CLICK, function() { Typ = "CapsStyle.ROUND"; trace(Typ); } ); typCtverec.addEventListener(MouseEvent.CLICK, function() { Typ = "CapsStyle.SQUARE"; trace(Typ); } ); platno.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, zacniKreslit); platno.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, prestanKreslit); platno.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_MOVE, kresli); function zacniKreslit(e:MouseEvent) { Kresli = 1; graphics.lineStyle(3, 0x000000); graphics.moveTo(stage.mouseX, stage.mouseY); } function prestanKreslit(e:MouseEvent) { Kresli = 0; } function kresli(e:MouseEvent) { if(Kresli == 1) { trace("kreslim"); graphics.lineTo(stage.mouseX, stage.mouseY); trace(stage.mouseX, stage.mouseY); } } Poradíte mi s tím někdo prosím? |
||
weroro Profil |
#2 · Zasláno: 13. 4. 2013, 16:48:04
Skús si pozrieť logiku kreslenia z toho môjho tutoriálu. Je to síce AS2, ale okrem eventov, je tam prakticky všetko rovnaké ako v tvojom AS3 riešení http://www.hojko.com/post1647293.html#p1647293
|
||
DannaD Profil * |
#3 · Zasláno: 13. 4. 2013, 17:53:19
weroro:
Děkuji, to by mi teď už chodilo. Myslíš, že bych tě mohl poprosit ještě o pomoc s komponentou slider? Vložím si ji normálně na stage, nastavím direction: horizontal enable: ano maximum: 100 minimum: 1 snapInterval: 10 tickInterval: 10 value: 100 visible ano A není možný po spuštění posouvat s posuvníkem slideru, když to "changeHandlerem" tracuju sirkaStetce.addEventListener(SliderEvent.CHANGE,sliderHandler); function sliderHandler(event:SliderEvent) { trace(event.value); //Sirka = event.value; } Píše to po každém kliknutí či kliknutí a puštění -> "0" Nevíš co s tím? |
||
Časová prodleva: 11 let
|
0