Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Sir-martin Profil * |
#1 · Zasláno: 1. 12. 2005, 15:45:30
Jak na pocitadlo kol
|
||
Hanz Profil |
#2 · Zasláno: 1. 12. 2005, 15:49:44
Tak to je opravdu srozumitelný a plně výstižný dotaz :o)
|
||
Sir-martin Profil * |
#3 · Zasláno: 1. 12. 2005, 15:50:11
Vytvoril jsem mc a vnem jsem napsal tento script, ucelem scriptu je aby pocital koka projetych:onClipEvent (load) {
pricist1 = true; pocet1 = 0; pricist2 = true; pocet2 = 0; polovina = true; } onClipEvent (enterFrame) { if (this.hitTest(_root.car)) { if (pricist1) { if (_root.car._rotation>0 && _root.car.speed>0 && polovina) { pricist1 = false; polovina = false; pocet1++; } else { _root.varovani = "Player1:WRONG WAY"; } } } else { _root.varovani = ""; pricist1 = true; } if (_root.pocitadlo<pocet1 || _root.pocitadlo<pocet2) { _root.pocitadlo++; } if (_root.pocitadlo>=_root.pocetKol) { _root.stopka = false; if (pocet1>pocet2) { _root.varovani = "Player1: Good work, you are winner!"; } else { _root.varovani = "Player1: Sorry, you lose:-("; } } if (this.hitTest(_root.car)) { if (pricist2) { if (_root.carm._rotation>0 && _root.carm.speed>0 && polovina) { pricist2 = false; polovina = false; pocet2++; } else { _root.varovani = "Player2:WRONG WAY"; } } } else { _root.varovani = ""; pricist1 = true; } if (_root.pocitadlo<pocet2 || _root.pocitadlo<pocet1) { _root.pocitadlo++; } if (_root.pocitadlo>=_root.pocetKol) { _root.stopka = false; if (pocet2>pocet1) { _root.varovani = "Player2: Good work, you are winner!"; } else { _root.varovani = "Player2: Sorry, you lose:-("; } } } potom jsem vytvoril dalsi klip a do nej dal dalsi script, ucel scriptu je aby skontroloval zda projel cele kolo: onClipEvent (enterFrame) { if (this.hitTest(_root.car)) { _root.cil.polovina = true; } if (this.hitTest(_root.carm)) { _root.cil.polovina = true; } } Vse by to mnelo fakcit ale opak je pravdou:-( help me pls, je to pro mne docela dulezite, je to jen hricka v mladi, chodim do devitky a nemam s tim takove zkusenosti, proste si hraju. Diky za vsechny rady a glory for Flash |
||
Sir-martin Profil * |
#4 · Zasláno: 1. 12. 2005, 15:57:20
Kdyztak mam to na webu, www.ngageqd.xf.cz a vybrat tlacitko crazy race
|
||
Hanz Profil |
#5 · Zasláno: 1. 12. 2005, 15:59:50
Sir-martin
Takovýhle scrip je mi kničemu, když nevím hodnoty jednotlivých proměnných a nemůžu to nikde testovat, abych přišel na to kde je chyba. Dej to někam ve formáu FLA |
||
Sir-martin Profil * |
#6 · Zasláno: 1. 12. 2005, 16:07:03
Stahni to na www.playcall.wz.cz/www.fla
|
||
Hanz Profil |
#7 · Zasláno: 1. 12. 2005, 16:39:51
Sir-martin
No rozhodně jsi dal sem čpatné znaménko: if (_root.car._rotation>0 && _root.car.speed>0 && polovina) { if (_root.carm._rotation>0 && _root.carm.speed>0 && polovina) { Má to být: if (_root.car._rotation<0 && _root.car.speed>0 && polovina) { if (_root.carm._rotation<0 && _root.carm.speed>0 && polovina) { |
||
Sir-Martin Profil * |
#8 · Zasláno: 3. 12. 2005, 18:26:39
Diky
|
||
Sir-Martin Profil * |
#9 · Zasláno: 3. 12. 2005, 18:27:46
Myslite ze to bude fakcit?
|
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
Sir-Martin Profil * |
#10 · Zasláno: 6. 12. 2005, 15:00:02
Stejne to nefaka , jak by to slo naprogramovat jinak?
|
||
Sir-Martin Profil * |
#11 · Zasláno: 6. 12. 2005, 15:02:08
Kdyztak oprava odkazu na stahnuti www.ngageqd.xf.cz/www.fla
|
||
Časová prodleva: 18 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0