Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
juraj Profil |
#1 · Zasláno: 23. 3. 2015, 08:41:57
Ako upraviť kód,aby postavička neprechádzala cez prekážky, a keď sa vyskytne priepasť čo sú 1 poľa polePozadi
polePozadi = new Array(); polePozadi[0]=[[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1]]; polePozadi[1]=[[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1]]; polePozadi[2]=[[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1]]; polePozadi[3]=[[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[4],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1]]; polePozadi[4]=[[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[4],[1],[1],[1],[3],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[5],[1],[1],[1],[1],[1],[1]]; polePozadi[5]=[[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[1],[1],[1],[1],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2]]; a=1; _root.attachMovie("dlazdice1","pozadi",a); rozmer=30; i=0; while(i<polePozadi.length){ j=0; while(j<polePozadi[0].length){ a++; _root.pozadi.attachMovie("dlazdice1","d"+i+"_"+j,a); _root.pozadi[(("d"+i)+"_")+j]._x=j*rozmer; _root.pozadi[(("d"+i)+"_")+j]._y=i*rozmer; _root.pozadi[(("d"+i)+"_")+j].gotoAndStop(polePozadi[i][j][0]); j++; } i++; } //pohyb postavičky s pozadim je umiesnený na clip postaviacka onClipEvent (load) { var rychlost=8; var vyskaSkoku=22; var rychlostPadu=0; score=0; var pritazlivost=1; this.swapDepths(1000); function reset(){ _y=140; _x=60; skok=false; score=0; } reset(); } onClipEvent (enterFrame) { if(Key.isDown(Key.UP) and skok == false){ skok=true; //rychlostPadu -= vyskaSkou; rychlostPadu -= vyskaSkoku; _y +=rychlostPadu; //skok=true; } poziceY=_y+(rychlostPadu+=pritazlivost); //trace(poziceY) if(_root.pozadi.hitTest(_x,_y+30,true)){//_y+30 //rychlostPadu=0; rychlostPadu++; _y +=rychlostPadu; }else{ rychlostPadu=0; skok=false; //_y=_y+poziceY; } if(Key.isDown(Key.RIGHT)){ if(_x<=150){ poziceX=_x+=rychlost; _root.k="yasah"+_root.pozadi._x; }else{ if(Math.abs(_root.pozadi._x)<=_root.pozadi._width-300-rychlost){ pozadiX =_root.pozadi._x-=rychlost; poziceX =_x; }else{ if(_x<=140){//280 pozadiX =_root.pozadi._x-=rychlost; poziceX=_x+=rychlost; } } } } if(Key.isDown(Key.LEFT)){ // _x-=rychlost; //poziceX=_x-=rychlost; poziceX=_x-=rychlost; } if(!_root.pozadi.hitTest( poziceX,this._y,true)){ _x=poziceX; _root.pozadi._x=pozadiX; } // rychlostPadu += vyskaSkoku; //_y +=rychlostPadu; } |
||
Časová prodleva: 10 let
|
0