|
juraj Profil |
#1 · Zasláno: 23. 3. 2015, 08:41:57
Ako upraviť kód,aby postavička neprechádzala cez prekážky, a keď sa vyskytne priepasť čo sú 1 poľa polePozadi
1polePozadi = new Array(); 2 3polePozadi[0]=[[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1]]; 4polePozadi[1]=[[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1]]; 5polePozadi[2]=[[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1]]; 6polePozadi[3]=[[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[4],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1]]; 7polePozadi[4]=[[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[4],[1],[1],[1],[3],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[5],[1],[1],[1],[1],[1],[1]]; 8polePozadi[5]=[[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[1],[1],[1],[1],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2]]; 9 10a=1; 11_root.attachMovie("dlazdice1","pozadi",a); 12rozmer=30; 13i=0; 14while(i<polePozadi.length){ 15 j=0; 16 17 while(j<polePozadi[0].length){ 18 a++; 19 20 _root.pozadi.attachMovie("dlazdice1","d"+i+"_"+j,a); 21 _root.pozadi[(("d"+i)+"_")+j]._x=j*rozmer; 22 _root.pozadi[(("d"+i)+"_")+j]._y=i*rozmer; 23 _root.pozadi[(("d"+i)+"_")+j].gotoAndStop(polePozadi[i][j][0]); 24 j++; 25 26 } 27 i++; 28 29 } 30 31 //pohyb postavičky s pozadim je umiesnený na clip postaviacka 32 33 polePozadi = new Array(); polePozadi[0]=[[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1]]; polePozadi[1]=[[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1]]; polePozadi[2]=[[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1]]; polePozadi[3]=[[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[4],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1]]; polePozadi[4]=[[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[4],[1],[1],[1],[3],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[1],[5],[1],[1],[1],[1],[1],[1]]; polePozadi[5]=[[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[1],[1],[1],[1],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2],[2]]; a=1; _root.attachMovie("dlazdice1","pozadi",a); rozmer=30; i=0; while(i<polePozadi.length){ j=0; while(j<polePozadi[0].length){ a++; _root.pozadi.attachMovie("dlazdice1","d"+i+"_"+j,a); _root.pozadi[(("d"+i)+"_")+j]._x=j*rozmer; _root.pozadi[(("d"+i)+"_")+j]._y=i*rozmer; _root.pozadi[(("d"+i)+"_")+j].gotoAndStop(polePozadi[i][j][0]); j++; } i++; } //pohyb postavičky s pozadim je umiesnený na clip postaviacka 1onClipEvent (load) { 2 var rychlost=8; 3 var vyskaSkoku=22; 4 var rychlostPadu=0; 5 score=0; 6 var pritazlivost=1; 7 this.swapDepths(1000); 8 function reset(){ 9 _y=140; 10 _x=60; 11 skok=false; score=0; 12 } 13 reset(); 14 15 } 16 onClipEvent (enterFrame) { 17 18 if(Key.isDown(Key.UP) and skok == false){ 19 skok=true; 20 //rychlostPadu -= vyskaSkou; 21 22 rychlostPadu -= vyskaSkoku; 23 _y +=rychlostPadu; 24 //skok=true; 25 } 26 poziceY=_y+(rychlostPadu+=pritazlivost); 27 //trace(poziceY) 28 if(_root.pozadi.hitTest(_x,_y+30,true)){//_y+30 29 //rychlostPadu=0; 30 31 rychlostPadu++; 32 _y +=rychlostPadu; 33 }else{ 34 rychlostPadu=0; 35 skok=false; 36 37 //_y=_y+poziceY; 38 } 39 40 41 if(Key.isDown(Key.RIGHT)){ 42 if(_x<=150){ 43 poziceX=_x+=rychlost; 44 _root.k="yasah"+_root.pozadi._x; 45 }else{ 46 if(Math.abs(_root.pozadi._x)<=_root.pozadi._width-300-rychlost){ 47 pozadiX =_root.pozadi._x-=rychlost; 48 49 poziceX =_x; 50 51 52 }else{ 53 if(_x<=140){//280 54 55 pozadiX =_root.pozadi._x-=rychlost; 56 poziceX=_x+=rychlost; 57 } 58 } 59 60 } 61 62 63 } 64 if(Key.isDown(Key.LEFT)){ 65 // _x-=rychlost; 66 //poziceX=_x-=rychlost; 67 poziceX=_x-=rychlost; 68 } 69 if(!_root.pozadi.hitTest( poziceX,this._y,true)){ 70 _x=poziceX; 71 _root.pozadi._x=pozadiX; 72 73 } 74 // rychlostPadu += vyskaSkoku; 75 //_y +=rychlostPadu; 76 77 } onClipEvent (load) { var rychlost=8; var vyskaSkoku=22; var rychlostPadu=0; score=0; var pritazlivost=1; this.swapDepths(1000); function reset(){ _y=140; _x=60; skok=false; score=0; } reset(); } onClipEvent (enterFrame) { if(Key.isDown(Key.UP) and skok == false){ skok=true; //rychlostPadu -= vyskaSkou; rychlostPadu -= vyskaSkoku; _y +=rychlostPadu; //skok=true; } poziceY=_y+(rychlostPadu+=pritazlivost); //trace(poziceY) if(_root.pozadi.hitTest(_x,_y+30,true)){//_y+30 //rychlostPadu=0; rychlostPadu++; _y +=rychlostPadu; }else{ rychlostPadu=0; skok=false; //_y=_y+poziceY; } if(Key.isDown(Key.RIGHT)){ if(_x<=150){ poziceX=_x+=rychlost; _root.k="yasah"+_root.pozadi._x; }else{ if(Math.abs(_root.pozadi._x)<=_root.pozadi._width-300-rychlost){ pozadiX =_root.pozadi._x-=rychlost; poziceX =_x; }else{ if(_x<=140){//280 pozadiX =_root.pozadi._x-=rychlost; poziceX=_x+=rychlost; } } } } if(Key.isDown(Key.LEFT)){ // _x-=rychlost; //poziceX=_x-=rychlost; poziceX=_x-=rychlost; } if(!_root.pozadi.hitTest( poziceX,this._y,true)){ _x=poziceX; _root.pozadi._x=pozadiX; } // rychlostPadu += vyskaSkoku; //_y +=rychlostPadu; } ďakujem za rady
|
|