Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
nemesix Profil |
#1 · Zasláno: 14. 1. 2006, 09:53:18
asi je to hlupost ,(pardon ak je to fakt nieco jednoduche,ucim sa ine programovacie jazyky a uz si nespominak ako je to vo flashi,takze to moze byt nieco uplne zaciatocnicke)
mam 2mc a ked sa prvy dotkne druheho ,tak ten druhy preda iste info(iste parametre) tomu prvemu mc(napriklad 10 parametrov) ,a ja potrebujem robit to,ze ked mu ten druhy niektore parametre nepreda,tak ich bude mat automaticky na 0 ,(pripadne na nejakom cisle) ako na to?? //myslel som ,ze je to pomocou IF-ov ale to by ich tam bolo hooodne vela (v skutocnosti predavam 10 parametrov zo asi 80-tich a len tie ktore predam ,len tie sa maju vykonat,a tie ostatne ,ktore mu nepreda budu automaticky napriklad nulove ) dik |
||
Hanz Profil |
#2 · Zasláno: 14. 1. 2006, 10:58:45
nemesix
Popiš jakým způsobem mu to předává |
||
nemesix Profil |
#3 · Zasláno: 14. 1. 2006, 11:09:15
onClipEvent (enterFrame) {
if (_root.player2.hitTest(this)) { switch (this._currentframe) { case 1 : _root.player2.zbran.zbran.rychlost=15; _root.player2.zbran.zbran.gotoandstop(1); _root.player2.zbran.rychlostnatoceniazbrane=0; _root.player2.zbran.zbran.posobenie_gravitacie=0; _root.player2.rychlost_strelby=10; _root.player2.bool_nabijanie=0; break; case 2 : _root.player2.zbran.zbran.rychlost=15; _root.player2.zbran.zbran.gotoandstop(3); _root.player2.zbran.rychlostnatoceniazbrane=14; _root.player2.zbran.zbran.polygony=2; _root.player2.zataz=1; _root.player2.bool_nabijanie=2; _root.player2.bool_voda=2; break; case 3 : //ATD.... //nebudem sem davat vsetko , tych case-ov mam asi 15 ,ale nie kazdy predava hodnoty rovnake,mozem //povedat ze kazdy predava aspom 3 odlisne hodnoty(typy hodnot(premennych)) break; } } } |
||
Hanz Profil |
#4 · Zasláno: 14. 1. 2006, 11:57:03
nemesix
V tom případě bych využil for(i in this){} Pokuď to dáš na ten MC, tak ti to dá do i název jednotlivých proměnných. Takže potom není problém napsat jedinou podmínku, třeba: if(i==10){ //akce } Za i se vždy dosadí automaticky název proměnné |
||
nemesix Profil |
#5 · Zasláno: 14. 1. 2006, 16:52:19
pardon ,mozno som tomu dobre nepochopil ,takze ked to dam na ten mc,kde su vyssie vypisane kody ,tak ..(mi to da nazov jednotlivych premennych)-tomu to som nie scela pochopil a neviem co robi dany script for(i in this){}
|
||
Hanz Profil |
#6 · Zasláno: 14. 1. 2006, 17:09:49
nemesix
Malá ukázka: var a=10 var h=20 var ahoj="ne" for(i in this){ trace(i); } Tohle ti vypíše: a h ahoj A tohle: var a=10 var h=20 var ahoj="ne" for(i in this){ if(i==20){ trace("Proměnná "+i+" má hodnotu 20"); } } Ti vypíše: Proměnná h má hodnotu 20 |
||
nemesix Profil |
#7 · Zasláno: 14. 1. 2006, 17:48:29
for(i in this){ //je to vlastne to, ze sa to cele preda do zoznamu a z neho sa zavola to ,co je prave potrebne ?
|
||
nemesix Profil |
#8 · Zasláno: 15. 1. 2006, 10:55:46
ako urobim gobalnu funkciju ,ktoru mozem zavolat od hocikadial ?
|
||
Hanz Profil |
#9 · Zasláno: 15. 1. 2006, 11:27:39 · Upravil/a: Hanz
_global.function nezev(){}
|
||
nemesix Profil |
#10 · Zasláno: 15. 1. 2006, 12:04:48
ok dik
|
||
Časová prodleva: 18 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0