Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
nemesix Profil |
#1 · Zasláno: 18. 1. 2006, 17:30:03 · Upravil/a: nemesix
robim jednu akcnu hru ,a kazda strelu,ktoru vystrelim sa testuje s VELKOU mapou hittestom ,ci sa jej nedotkla,
(strely a mapa sa hybe ,len postavicka stoji) ,len problem je ten,ze ked je striel viac ako 30-50-... tak to zacina nehorazne sekkat strielanie mam urobene tak ,ze sa zduplikuje mc a testuje sa KAZDY snimok ci sa nepretol zo zemou... ,a preto som rozmyslal ,ze by som to urobl takto: ked stlacim spust strelby (dajaku klavesu) tak sa prepocitaju v istom uhle vsetky vzdialenosti podla smeru letu strely ,a ked sa niektora pozicia pretne s mapou,tak sa hodnota tej vzdialenosti(pozicije ulozi) a strela NENARAZI DO STENY ,ale AK BUDE VZDIALENOST STRELY VECSIA AKO VZDIALENOST PREDOM VYPOCITANEJ VZDIALENOSTI ,TAK STRELA AZ VTEDY "BUCHNE O STENU (len uz sa nebude porovnavat hittest ,ale len vzdialenost)" ,lenze pri kazdej spusti strelby (klavesy) sa bude musiet testnut viac ako 50 poziciji (ak nie 300) ,a to ma DESI ,tak ako je to vyhodnejsie???? dik |
||
Hanz Profil |
#2 · Zasláno: 18. 1. 2006, 18:05:08
nemesix
No myslím, že méně náročnější bude ten hitTest, ale nejsem si jistý (hitTest by mněl vlastně taky porovnávat vzdálenosti) |
||
Anonymní Profil * |
#3 · Zasláno: 18. 1. 2006, 19:11:51
jj ale ked sa to porovna(m) pri stlaceni klavesy ,tak to nebude az tolko zrat ,je jasne ,ze ked je tych striel do 10 tak sa oplati hittest, ale ak by som tam chcel dat 30,pripadne 50 ci dokonca viac tak by bol druhy pripad lepsi ,myslim
|
||
Časová prodleva: 18 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0