Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
já Profil * |
#1 · Zasláno: 10. 2. 2006, 08:49:37
Některé zápisy action scriptu zapsané v časové ose platí pro celou časovou osu,nevím jak je omezit jen na nějaký úsek časové osy.
Předem díky za odpověď. |
||
T3RMiX Profil |
#2 · Zasláno: 10. 2. 2006, 10:06:53
Asi by to chtelo konkretni priklad, jelikoz pokud zapisete AS tak se vztahuje vzdy k prislusnemu casu, pokud v nem nevlivnujete samozrejmne jine casove casti...
|
||
FlashManiac Profil |
#3 · Zasláno: 10. 2. 2006, 10:08:30
No záleží na tom co potřebuješ, je samozřejmé, že veškeré proměnné a objekty budou přístupné na celé ose, jakmile je jednou nadeklaruješ.. Abys je zrušil musíš je smazat... delete proměnná
|
||
já Profil * |
#4 · Zasláno: 10. 2. 2006, 15:50:29
Posílám ten konkrétní příklad:vytvořil jsem hru pexeso které se skládá z menu a samotné hry ,ale když tuto hru dohraju a vrátím se do menu kartičky pexesa zůstanou na obrazovce a nemůžu se jich zbavit.
|
||
FlashManiac Profil |
#5 · Zasláno: 11. 2. 2006, 12:09:52
A v jaké vrstvě máš ty MC? POkud jsou v jiné než je základní vrstva,tak buď odstran celou vrstvu nebo jeden MC po druhém..Mě to taky tak dělalo...Pokud se loaduje neco do jiné vrstvy tak se to musí odstranit zvlášť...
|
||
já Profil * |
#6 · Zasláno: 12. 2. 2006, 07:26:45
díky
|
||
já Profil * |
#7 · Zasláno: 12. 2. 2006, 07:39:58
Tak nakonec to nefunguje,díky za odpovědi ale nejspíš jsem je napsal špatně,
takže je nechápete.Problém je v tom že potřebuji aby AC zapsaný v jednom snímku časové osy platil pouze pro tento snímek ne pro celou časovou osu. Předem díky za odpověď. |
||
Časová prodleva: 18 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0