Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
já Profil * |
#1 · Zasláno: 18. 2. 2006, 07:19:59
Nedaří se mi ukončit přehrávání zvukku ve flash(např po kliknutí na nějaký tlačítko)
Navíc nevím naco přesně jsou funkce delete a unloadMovie Předem díky za rady |
||
Hanz Profil |
#2 · Zasláno: 18. 2. 2006, 08:21:40
já
unloadMovie -> "odečtení" MovieClipu (nenapadá mně teď dobrý český ekvivalent) delete -> je jenom pro AS. Např.: delete onEnterFrame; Odstraní funkcí onEnterFrame Nedaří se mi ukončit přehrávání zvukku ve flash(např po kliknutí na nějaký tlačítko) V nejhorším vždy pomůže: on(release){ stopAllSounds() } |
||
já Profil * |
#3 · Zasláno: 18. 2. 2006, 17:02:47
Díky,
jenže u toho zvuku jsem to skusil a nešlo to. Třeba jsem to napsal špatně,zkusím to ještě. |
||
já Profil * |
#4 · Zasláno: 18. 2. 2006, 17:06:31
Nakonec to jde ,díky.
|
||
já Profil * |
#5 · Zasláno: 18. 2. 2006, 17:15:40
Ještě k tomu prvnímu.
Zasílám zdrojový kód ,který už nechci na dalším snímku čas.osy a u kterého nevím co mám napsat za delete. stop(); otoc = true; hrac = true; var x = 5; var y = 4; var klik = 0; _root.pocitadlo.gotoAndStop(hra); otoceneKarty = new Array(); odstraneneKarty = new Array(); odehraneKarty = new Array(); // zvuk function zvuk(jmeno) { z = new Sound(); z.attachSound(jmeno); z.start(); } // generátor pole dvojic čísel var kolik = x*y; poleCisel = new Array(); var i = 0; while (i<>kolik) { rnd = Math.floor(Math.random()*kolik)+1; z = 0; while (z<>poleCisel.length) { if (poleCisel[z] == rnd) { rnd = ""; } z++; } if (rnd != "") { poleCisel[i] = rnd; i++; } } var j = 0; for (j=0; j<=poleCisel.length-1; j++) { if (poleCisel[j]>kolik/2) { poleCisel[j] -= kolik/2; } } var pocetKaret = 0; for (i=0; i<=x-1; i++) { for (j=0; j<=y-1; j++) { pocetKaret++; attachMovie("karta", s+pocetKaret, pocetKaret); setProperty(s+pocetKaret, _x, 80*i); setProperty(s+pocetKaret, _y, 80*j); set(s+pocetKaret+".go", poleCisel[pocetKaret-1]); } } Mimochodem je ke hře pexeso. |
||
Hanz Profil |
#6 · Zasláno: 18. 2. 2006, 18:11:28
já
Pokuď jsem neco nepřehlíd, tak z tohodle scriptu nezůstane na druhý snímek nic i bez delete. |
||
já Profil * |
#7 · Zasláno: 19. 2. 2006, 08:31:17
Zůstane,nebo je to taky něčím jiným,ona ta hra je dost záludná.
Rád bych ji sem zaslal,jestli vám(nebo ti)to nebude vadit,jenže nevím jak. Ještě něco: Já když totiž odstraním ten script,ne delete,prostě ho smažu,tak se podělá celá hra a i to na co by script neměl mít vliv. |
||
Časová prodleva: 18 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0