Autor Zpráva
binman
Profil *
Prosim vas,

potřebuji kontrolovat hitTest s více objekty - střela, která má po konaktu se zátarasem zmizet. Ty zátarasy jsou jako instance MC. Řeším to tak, že ten hitTest se kontroluje v těch zátarasech (je jich víc a nejsou pojmenované) se střelou (ty jsou tvořeny attachMovie se jménem STRELA+i). Proměná i se po každém výstřelu zvyšuje - každá střela má svoje jméno. V každém framu cyklu kontroluji

for (i=1; i<=50; i++){
if (this.hitTest(_root["strela"+i])){
removeMovieClip (_root["strela"+i]);
}

atd...

existuje efektivnější způsob? Ono to takhle seká :/
Billy.Bob.Bean
Profil *
Takhle se ti to bude sekat vždycky. Nebylo by lepší, místo vytváření nové střely ji přemístit zpět odkud vyletěla? Zabvíš se tak jednoho cyklu, celkově by to mělo bejt plynulejší. Popřípadě, jestli potřebuje mít více střel, tak tam dátt jenom třeba dvě a netestovat je v cyklu, ale pro každou udělat samostatnej hitTest.
Anonymní
Profil *
já se sice zas tak nevyznám, ale nešlo by

...
removeMovieClip(zed.dropTarget());
...

a nemusí se přitom použít ani if. ale pokud se pletu, tak se nezlobte
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0